Concediu 2010 – Ungaria, Croatia, Italia si Austria

Iata ca a trecut si concediul din acest an !

A foat un concediu excelent petrecut impreuna cu familia. Am mers ca de obicei cu masina si pentru prima data am fost in Croatia. Am plecat din Arad in 25 iunie direct pina in Croatia, via Ungaria, in statiunea Rabac, in peninsula Istria, pe traseul:

Aici am stat 12 nopti. Totul a fost excelent iar  marea extraordinar de limpede. Stincile au fost ceva inedit pt noi, fata de nisipul din alte parti, dar ne-am obisnuit repede. Iata cum era marea si plaja la Rabac:

Am stat si la plaja dar am si vizitat citeva orase (Labin, Pola, Opatija si Rijeka), am fost intr-o excursie la Blue Caves si Valun (in insula Cres) precum si la Parcul National Plitvice.

De la Rabac am plecat in Italia la Sirmione (pe malul Lago di Garda) cu o escala de citeva ore la Venetia pe traseul:

La Sirmione am stat 6 nopti. Am facut plaja, am mers ca de obicei si la magazinele din zona si am vizitat si orasele din apropiere: Lonato,  Desenzano del Garda si Brescia.

De la Sirmione am plecat la Viena pe traseul:

La Viena am stat 2 nopti si am mai vizitat citeva magazine si unele obiective  restante de datile trecute.

De la Viena ne-am intors in 15 iulie dupa miezul noptii incarcati cu bagaje si cu multe amintiri.

Am parcurs cu masina in total 3935  Km, am facut 4253 poze si 25 filme. Mai jos e prima poza realizata in concediu:

In zilele urmatoare o sa revin cu poze si filme realizate in fiecare localitate precum si cu scurte comentarii despre localitatile vizitate. De abia azi am terminat de sistematizat pozele si urmeaza sa le incarc pe paginile corespunzatoare pt a putea sa fie vazute.

Va invit deci sa cititi episoadele urmatoare !