Concediu 2010 – Lago di Garda (Italia)

De la Venetia am mers direct la Sirmione, o statiune pe malul Lago di Garda. Este o statiune situata pe o peninsula in partea sudica a Lacului. Ne-am cazat la Vila Pagoda care era foarte aproape de lac:

Aici am stat 6 zile. Efectiv in camera am stat destul de putin. Am fost la Plaja, trecind doar strada si de asemenea am fost in localitatile din apropiere: Lonato si Desenzano di Garda. De asemenea am fost si la Brescia.

Plaja era foarte civilizata. Erau si paturi care se puteau inchiria dar se putea face si plaja pe iarba:

Iata mai jos un film realizat pe plaja din Sirmione:

Se puteau inchiria Hidrobiciclete si alte tipuri de ambarcatiuni:

La Sirmione era plin de turisti, parca nici pe aici nu se vedeau influentele crizei (ca si in Romania). Cel mai important obiectiv era castelul:

Anul asta l-am vizitat doar prin exterior, anul trecut l-am vazut si prin interior.

In apropiere, tot pe malul Lacului era Desenzano del Garda. Portul si centrul istoric erau si aici intesate de turisti:

Mai jos e un film realizat in Piazza Giuseppe Malvezzi din Desenzano del Garda:

Din port se putea lua vaporul spre alte statiuni de pe malul lacului. Anul asta nu am mai reusit sa mergem cu vaporul, anul trecut am mers cu vaporul intre Sirmione si Desnezano del Garda. In apropierea vapoarelor erau lebede care erau alimentate cu generozitate de catre turisti:

Am mai facut si o scurta vizita in Lonato, unde de fapt am ajuns din greseala, gresind drumul spre Montichiari. Aici am revazut din exterior Biserica si Turnul de linga Biserica:

Toate imaginile realizate la Sirmione le puteti vedea aici.

Toate imaginile realizate la Desenzano del Garda le puteti vedea aici.

Toate imaginile realizate la Lonato le puteti vedea aici.

2 comments for “Concediu 2010 – Lago di Garda (Italia)

1. 16/09/2011 at 15:43

Frumoasa si partea de sud a lacului! Eu o cunosc doar pe cea din nord: Riva, Torbole, Limone, Malcesine. Mi-ar placea sa fac cicuitul lacului..

• 16/09/2011 at 15:49

Noi am fost de 2 ori in zona Lago di Garda, dar numai in partea de sud. Poate ajungem odata si in nord !