Noi facilitati pe site-ul enel.ro

myenel
Zilele trecute am descoperit ca pe site-ul enel.ro se poate deschide un cont My Enel .

E nevoie de codul de client si codul Eneltel (care se gasesc pe factura Enel). Dupa introducerea lor precum si a unui nume de utilizator si a adresei de email, se primeste pe email un mesaj care contine parola. Contul trebuie accesat in termen de 48 de ore utilizind numele de utilizator ales si parola primita (parola poate fi schimbata ulterior).

In My Enel meniul ofera mai multe informatii:

- Evidenta facturi si consumuri energie

- Istoric indexuri contor

- Evidenta plati

- Compara consumul de energie

- Inregistrare index online

Manualul de utilizate pt My Enel il puteti citi aici.

Facturile am vazut ca se pot descarca in format pdf. Este bine ca se poate introduce si contorul on line. Ar mai trebui sa se anunte pe email si SMS emiterea facturii si sa se poata plati on line cu cardul direct pe site. Inteleg ca se vor implementa si aceste facilitati.

Chiar si asa e un un mare pas inainte fata de ce era in urma cu citiva ani. Am vazut ca au crescut de asemenea si numarul de banci si alte canale prin care se poate face plata. Deci iata ca si la ENEL se poate !

Alte informatii despre Enel puteti citi aici.

38 comments for “Noi facilitati pe site-ul enel.ro

  1. skybax
    19/11/2010 at 19:19

    Mda mare pas inainte … unde e codul ala eneltel numai ei stiu

    • Dan Cioca
      19/11/2010 at 21:39

      Buna seara,
      Codul Eneltel in gasiti in chenarul din partea dreapta sus al facturii Enel. Acolo apar:
      Codul Eneltel: (un numar din 9 cifre)
      Telverde Telecitire: 0800070809
      Interval atribuit: (un interval de 10 zile dintr-o anume luna).
      Dan Cioca

  2. 06/01/2011 at 08:54

    Un lucru pozitiv este si faptul ca se pot face si sesizari si reclamatii online la care, aproape suprinzator, angajatii Renel chiar dau raspund prin email.

    Nu prea placut este insa faptul ca sesizarea facuta online nu este inregistrata in nicio arhiva, nu se primeste un numar de inregistrare decat la momentul la care compania raspunde si nici nu se remite o copie a reclamatiei.

    Oricum, lucrurile au evoluat mult, sa recunoastem!

    • 06/01/2011 at 09:21

      Ma bucur ca a fost utila informatia mea !
      Am utilizat comunicarea contorului on line din My enel si e OK.
      Ar mai trebui sa se anunte pe email si SMS emiterea facturii si sa se poata plati on line cu cardul direct pe site.
      Am trimis si eu o sesizare in acest sens si am primit raspuns ca pina la sfirsitul anului 2010 se va implementa acest lucru.
      Aceste facilitati apar in cazul My Account (de la Romtelecom). Se poate cont My line si la Eon si se poate plati cu cardul direct din My line.
      cu stima,
      Dan Cioca

    • marius
      02/05/2011 at 20:37

      In articolul dvs. spuneti ca: ” Facturile am vazut ca se pot descarca in format pdf. ” insa eu nu vad aceasta optiune pe siteul enel (myenel) puteti specifica exact cum ati procedat va rog? Multumesc

      • 04/05/2011 at 12:34

        Buna ziua,
        In meniu la Evidenta facturi apare un tabel cu facturile. Intrati pe una dintre facturi pe prima coloana – ID.
        Se deschide in aceeasi fereastra o explicatie cu detaliile facturii. In partea de sus a explicatiilor apare Listare factura.
        Dati click aici si se descide o noua pagina in care apare factura fata – verso. Factura se poate lista sau salva (in format pdf.)
        Cu stima,
        Dan Cioca

      • marius
        05/05/2011 at 21:58

        Va multumesc de raspuns! Problema era legata de browser. Se pare ca din google Chrome nu se poate salva ca PDF doar ca txt. Toate cele bune!

        • 06/05/2011 at 08:13

          Eu am incercat cu Explorer si cu Mozilla. Chrome nu am instalat pe nici un PC.

  3. 06/01/2011 at 09:33

    De fapt, eu v-am oferit dvs. o informatie, nu invers. Dar ma bucur ca aveti sentimentul implinirii.

    • 06/01/2011 at 09:43

      Da, asa este !
      Oricum fata de acum citiva ani au evoluat si ei.
      Se poate si plati in multe locuri si nu trebuie sa te inghesui la casierile lor !

  4. ramona
    03/09/2011 at 13:09

    am creat si eu contul online, am urmat toti pasii din pagina cu instructiuni si am o problema, nu imi apare in stanga pagini inregistrare index online, la mine ultimul rand este compara consumul de energie. Am anulat primul cont si am facut altul in speranta ca va iesi cum trebuie, dar tot asa este. Ma puteti ajuta cu sfaturi? multumesc

    • 03/09/2011 at 22:28

      Buna seara,

      Sub Compara consumul ar trebui sa fie un link pt Inregistrare index. Apare si in stinga si in centru (pe coloana My Enel – contul meu) Am verificat chiar acum si e OK. Eu folosesc ca browser Internet Explorer si Mozilla Firefox, pe ambele este OK. Poate e din cauza browser-ului folosit de dvs.

      Cu stima,
      Dan Cioca

  5. ramona
    03/09/2011 at 23:26

    Calculator tarifar
    Contactați-ne online
    Formular de feedback
    MyEnel – Contul meu

    Evidență facturi
    Istoric indexuri
    Evidență plăți
    Compară consumul
    [Renunță] Renunță
    Accesul la Serviciile online oferite de ENEL se poate face numai cu conturi autentificat
    Asa apare pagina pe contul meu, tot mozila firefox folosesc si eu,si de ce scrie in josul paginii ca accesul se poate face doar cu conturi autentificate?
    Am trimis o sesizare si la enel sa vedem ce raspuns primesc, de doua ori am creat contul si aceiasi poveste, am acces la toate datele, evidenta facturi, etc, mai putin la inregistrare index , pt ca nu exista in pagina de pe contul meu

    • 04/09/2011 at 20:27

      Interesant !
      Sub Compara consumul la mine nu apare Renunta ci Inregistrare index.
      Sper sa primiti un raspuns de la Enel si sa se rezolve problema. Am vazut ca raspund la solicitarile pe email.
      Succes !

  6. ramona
    04/09/2011 at 20:35

    Sper sa rezolve ei cumva contul pt a fi functional ca mai am timp pana in data de 20 cand trebuie sa inregistrez indexul. Multumesc oricum pt amabilitate.
    O seara platuta

    • 04/09/2011 at 20:40

      Cu placere !
      Sa-mi transmiteti daca se rezolva, poate mai au si altii aceeasi problema.
      O seara buna si dvs !

  7. ramona
    05/09/2011 at 19:18

    Dl. Dan vreau sa va spun ca am primit astazi raspuns de la enel, dar fara nici o rezolvare. M-au anuntat ca in momentul in care creez contul primesc pe mail parola cu care trebuie sa ma logez in urmatoarele 48 de ore, altfel se anuleaza contul. Asta am facut si eu, dar degeaba, eu am nevoie de cont pt transmiterea indexului si tocmai de rubrica asta nu beneficiez %-( ,o sa-l mai sterg o data contul, mai incerc o data sa-l activez, poate a treia oara este cu noroc

    • 05/09/2011 at 19:49

      Doamna Ramona,

      Poate a treia oara o sa aveti noroc ! Va atasez o imagine cu contul meu My enel:

      cont my enel
      Sper sa arate la fel si al dvs. Ma mir ca nu au gasit o rezolvare. Eu am 3 conturi my enel (pt 3 adrese diferite) si toate 3 sunt OK si am putut introduce contorul. O singura data, in ultima zi de introdus, am primit mesajul ca il pot comunica doar telefonic.
      Succes va doresc !

  8. ramona
    05/09/2011 at 19:55

    identic este si al meu dar fara inregistrare index , nu stiu cum pot atasa poza la coment sa vedeti ca-i tot asa. Am anulat contul, am facut altul nou acuma, am primit mail-ul cu parola si bineinteles cu informatia ca doar de maine voi avea acces la noul cont. Dar am impresia ca este la fel. Daca nu reusesc poate ma ajutati si-l creati dv, cu datele mele.

    • 05/09/2011 at 20:01

      Nu stiu daca dvs puteti atasa poza la comentariu. Eu o incarc in media din contul meu de wordpress si apoi o inserez in comentariu.
      Daca nu e OK miine puteti sa-mi transmiteti datele (preferabil pe email-ul de pe care v-am raspuns prima data) si vi-l creez eu.
      Cred ca ulterior puteti schimba parola contului.
      Poate nu ii place adresa de IP de pe care faceti solicitarea de cont my enel !
      Va ajut cu placere !

  9. agurita
    25/12/2011 at 21:09

    cum pot afla plata la factura pentru ca platesc dar nu mi se arata niciodata factura
    ma intreb oare e chiar cat platesc

  10. agurita
    25/12/2011 at 21:12

    vreau sa aflu plata facturii pentru ca platesc dar nu imi arata factura
    binenteles soacramea ca avem 3 mil ca avem 2
    dar numi arata niciodata

    • 25/12/2011 at 21:23

      Buna seara,

      In contul My Enel, in meniul din stinga aveti Evidenta facturi – puteti vedea valorile ultimelor 12 facturi si daca intrati pe fiecare le puteti descarca in format .pdf si de asemenea aveti si Evidenta plati.
      Astfel puteti vedea exact ce facturi sunt emise si ce plati s-au facut.

      Cu stima,
      Dan Cioca

  11. sip
    20/05/2012 at 15:06

    Folosesc de un an treaba asta si merge foarte bine.
    indexul de facurare se poate transmite doar in perioada 10-20 la luni pare pt Arad si la luni impare pt Hunedoara sau invers (nu mai tin minte).
    Ori cum Enel.te anunta printr-un mail ca poti sa-ti complectezi indexul in perioada 10-20.
    Este un serviciu minunat mai ales pt mine care locuiesc in Petrosani si-mi platesc facturile din Arad prin 24Banking.
    Folosit-l cu incredere !
    .

    • 20/05/2012 at 15:12

      Sunt mai multe perioade in care se poate trimite indexul. Eu am 3 conturi My Enel (pt 3 adrese diferite) si la fiecare perioada de trimitere a indexului e diferita. Deocamdata nu se poate inca plati online cu cardul de pe site-ul lor, dar sper sa fie posibil in viitor !
      Ati vazut ca si factura se poate primi doar in format electronic, din contul My Enel.

  12. barta mihaela
    26/07/2012 at 00:58

    buna seara, platesc on line cu cardul de pe site-ul lor de multe luni, am alta problema:vreau sa adaug un loc de consum nou pe acelasi cont si NU GASESC nicaieri pe factura codul ENELTEL, nici chenar sau tel verde, deci?

    • 27/07/2012 at 14:50

      Buna ziua,
      Codul Eneltel este in coltul din dreapta sus al facturii, intr-un chenar gri). Sub cont ar mai trebui sa fie scrise Info Enel: 0800070809, Intervalul de transmitere index si Citiri de regularizare.
      Nu stiu daca e posibil mai multe puncte de consum pe acelasi cont. Eu am mai multe conturi My Enel, e adevarat numele titularilor e diferit. La Eon am vazut ca se pot crea mai multe puncte de consum in acelasi cont My line.
      Cu stima,
      Dan Cioca

  13. magda nagy
    24/10/2012 at 09:46

    Am incercat si eu sa fac cont ENEL, pe factura mea emisa de “SC electrica furnizare SA din Brasov nu exista cod ENELTEL si nici infi ENEL, am impresia ca pt. noi din zona Brasov nu este valabil,… sau …. nu stiu……nu am gasit nicio solutie… POATE CINEVA SA MA LAMUREASCA?….

  14. katy
    13/10/2013 at 21:54

    buna ziua as vrea sa stiu cum pot afla numele de utilizator..mi-am creat contul si nu imi mai amintesc numele..va multumesc anticipat.

    • dancioca
      14/10/2013 at 09:13

      Buna dimineata,
      Eventual sa trimiteti un mesaj online la https://www.enel.ro/crosweb/contact/index si sa mentionati problema. Am incercat la recuperare parola, dar vad ca cere tocmai numele de utilizator, pe care dvs. nu il mai stiti 1
      Dan Cioca

  15. Mihai
    20/11/2013 at 15:50

    Se poate transmite de mai multe ori indexul in perioada alocata tranmiterii indexului(ex. 15-25 ale lunii).
    Influenteaza facturarea acest lucru.
    Ex. citesc indexul pe 16.xx si mai citesc o data pe 23.xx.

    Multumesc,
    O zi placuta!

    • dancioca
      20/11/2013 at 16:02

      Buna ziua,
      Din cite imi amintesc se poate introduce valoarea indexului doar o singura data in perioada de 10 zile, specifica fiecarui client. Dupa ce se introduce o data nu mai e posibila introducerea in acelasi interval.

  16. coralia
    04/07/2014 at 02:10

    Eu nu reusesc sa inregistrez indexul online deoarece imi apare urmatorul mesaj: “Stimate client, Indexul dvs. nu poate fi preluat. Vă rugăm verificați mesajul de mai jos, pentru mai multe informații.” si mai jos scrie “Media calculata cu indexul introdus este > 8*media agreata in sistem”.

    • dancioca
      04/07/2014 at 10:19

      Buna ziua,
      Probabil ca ati introdus un index prea mare fata de ultima data. Am patit si eu acelasi lucru la un punct de consum unde nu sta nimeni iarna si deci nu e consum real, Atunci am observat ca nu puteam introduce un consum mai mare de 5 ori decit cel anterior. Probabil ca intre timp coeficientul a crescut la 8. Puteti eventual sa adresati o intrebare din contul My Enel. Eu de atunci pun un consum de citiva KWh si pe perioada cind nu e nimeni ca sa ma pot incadra cu cresterea pe perioada de vara.

  17. Ambarus Severa cod client 102781133
    25/07/2014 at 13:32

    Nu pot accesa nr. cod Eneltel pentru a comunica indexul contorului; acesta este 07260. Imi puteti comunica cat am de platit, pentru a achita taxa respectiva prin BRD?
    Locuiesc in Iasi, iar facturile mi se trimit prin posta pe adresa strada Basarabia, nr 8, bloc L13A, scara A, ap. 31, Bucuresti, 022113

    • dancioca
      25/07/2014 at 14:05

      Buna ziua,
      Nu am nici o legatura cu Enel, sunt doar un simplu client ca si dvs.
      Daca nu puteti intra in contul MyEnel sa faceti de acolo o sezizare completind formularul de contact puteti trimite sesizarea la contact.ro@enel.com (de la aceasta adresa de email am primit raspuns la sesizari).
      In cazul in care punctul de consum este in Iasi, atunci compania care va furnizeaza electricitate este Eon Energie si trebuie sa va adresati lor. In Bucuresti Enel furnizeaza electricitate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *