Noi facilitati pe site-ul www.eon-gaz-romania.ro

myline
Consultind site-ul www.eon-gaz-romania.ro am vazut ca se poate deschide un cont E.ON Myline pt persoanele fizice (clienti casnici).

E nevoie de datele clientului si CNP-ul. Dupa introducerea lor precum si a unui nume de utilizator si a adresei de email, se primeste pe email un mesaj pt activarea contului, utilizind numele de utilizator ales si parola aleasa.

Ulterior activarii contului se defineste punctul de consum utilizind datele din factura E.ON (codul de client, numarul de contract si codul punctului de consum).

Contul E.ON Myline se acceseaza la adresa www.myline-eon.ro.

In E.ON Myline meniul ofera mai multe informatii:

- Vizualizare şi plată online cu cardul a facturilor E.ON

- Trimiterea indexului contorului de gaze naturale (dacă aţi optat prin contract pentru autocitirea contorului)

- Gestionarea şi actualizarea profilului dvs.

- Abonarea la newsletter

Ghidul de utilizare il puteti vedea aici.

Am vazut ca dureaza citeva zile de la activarea contului pina in momentul cind apar datele pe web. Facturile apar doar in tabel si nu se pot descarca in format pdf. Am platit si factura online cu cardul si totul e OK. Este bine ca se poate introduce si contorul online. Ar mai trebui sa se anunte pe email si SMS emiterea facturii.

Fata de perioada anterioara cind si facturile veneau cu mare intirziere (erau trimise prin curieri proprii) e un un mare pas inainte. acum sunt trimise cu Poata Romana si vin la timp. Am vazut ca au crescut de asemenea si numarul de banci si alte canale prin care se poate face plata. Deci iata ca si la E.ON se poate !

Alte informatii despre E.ON puteti citi aici.

Actualizare 13.12.2013

Din 13.12.2012 a aparut o noua versiune a portalului Myline.

Actualizare 03.02.2014

Din 21.01.2014 a aparut o versiune imbunatatita a portalului Myline.

75 comments for “Noi facilitati pe site-ul www.eon-gaz-romania.ro

  1. Dumitru Mihail
    20/10/2010 at 09:22

    Am creat un cont in data de 16.10.2010 pentru autocitire si nu am primit mesajul pentru activarea contului.
    Astept raspunsul.
    Va multumesc,
    Dumitru

    • Dan Cioca
      20/10/2010 at 09:58

      Buna ziua,

      Imi pare rau dar nu va pot ajuta. Sunt doar client E.on, nu lucrez acolo.
      Eu am primit mesajul de activare a doua zi dupa crearea contului. A durat insa citeva zile pina s-au actualizat datele in cont. Am mai facut o cerere (personal la Centrul de Relatii Clienti) pt trecerea de la programul de consum la autocitire. De asemenea au trecut citeva zile pina s-au actualizat si aceste date in cont.
      Se pare ca mai sunt ceva probleme cu Myline.
      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
      Dan Cioca

  2. mia
    21/10/2010 at 10:22

    eu nu reusesc sa-mi creez cont, imi spune mereu ca am date gresite, si imi sterge codul pin si parola . oare ce gresesc?

    • 21/10/2010 at 13:32

      Buna ziua,

      Mie mi-a mers din prima. Datele necesare sunt in factura. Eventual puteti consulta ghidul de utilizare (link-ul l-am pus chiar acum in post) sau sunati la E.ON la Call Center.
      Sper sa reusiti.

      Dan Cioca

      • Paula
        03/08/2013 at 12:33

        Buna ziua ! Incerc sa-mi fac un cont pe Myline . dar nu stiu de unde pot lua cod loc de consum ! Ma puteti ajuta? Multumesc. o zi buna !!

        • dancioca
          03/08/2013 at 17:44

          Buna seara,
          Atit Cod abonat (10 cifre) cit si Cod loc de consum (10 cifre) le gasiti pe coloana mica din partea dreapta a facturii de gaz E.on, exact in dreptul explicatiilor facturii.
          Dan Cioca

  3. 01/11/2010 at 13:07

    am deschis un cont pe MYLINE dar nu stiu cum sa procedez mai departe pt autocitire(nu ma descurc asa bine pe pc)

    • Dan Cioca
      01/11/2010 at 13:20

      Sunt doar client E.on, nu lucrez acolo.
      Intrati in meniul My-line la Autocitire contor. Daca contractul dvs este cu Autocitire puteti sa introduceti contorul, dar numai intr-un anumit interval din luna (il aveti mentionat in acest meniu). Daca pina acum nu ati mai comunicat contorul (de exemplu telefonic) trebuie sa depuneti personal la Centrul de Relatii Clienti E.on o cerere pt trecerea de la programul de consum actual la cel cu autocitire. Persoana de acolo o sa va spuna perioada alocata pt transmiterea contorului. In citeva zile dupa depunerea cererii o sa vedeti ca in meniul My-line la Autocitire contor va apare perioada cind il puteti pune pe site.
      Sper sa reusiti.

      Dan Cioca

  4. roby
    01/11/2010 at 23:31

    sa va duceti dracu cu conturile voastre ori faceti ceva calumea ori dativa glont …cat trebe sa stau 2 ani pana tr voi linkul?

  5. Dan Cioca
    02/11/2010 at 08:11

    Buna ziua,
    Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo.
    Eu doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori.
    Va rog sa transmiteti la E.on nemultumirea dvs.

    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  6. Titus Mircean
    04/11/2010 at 18:56

    Stimati domni !,nu reusesc sa rtansmit citirea contorului,din cauze neintelese de mine !,aratand ca ,contul deschis este valid dar ,nu reusesc nici cum desii sunt in perioada la care trebuie sa fac citirea! oare ce trebuie sa mai fac ?.
    Am icercat si telefonic dar acelas rezultat , oare cei batrani cu o dexteritate scazuta ,cum sa reuseasca sa formeze la un apel vreo 30 de numere pt. o simpla citire de contor !
    Va rog transmiteti nemultumirea mea !,adeca PSF

  7. Dan Cioca
    04/11/2010 at 20:07

    Buna ziua,
    Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
    Eu doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori.
    Va rog sa transmiteti direct la E.on nemultumirea dvs.

    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  8. NINA
    15/11/2010 at 09:35

    Am creat cont. Mi-a dat mesaj ca am date incorecte si la reintroducere date mi-a spus ca exista cont??. Nu stiu ce nume de utilizator mi-a salvat pana la urma. astept raspuns.

    • Dan Cioca
      15/11/2010 at 09:59

      Buna ziua,
      Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
      Eu doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori.
      Va sfatuiesc sa sunati direct la E.on la 0265200366 sau 0801000366
      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
      Dan Cioca

  9. sorina
    15/11/2010 at 19:14

    cum aflu codul punctului de consum eon moldova?..multumesc!

  10. Dan Cioca
    15/11/2010 at 19:25

    Buna ziua,
    Eu m-am referit la serviciul furnizat de E.on Gaz Romania – furnizorul de gaz metan. Nu stiu daca serviciul My Line este disponibil si pt clientii E.on Moldova – furnizorul de energie electrica.
    Dan Cioca

  11. simioana nicolae
    02/12/2010 at 13:18

    Am creat un cont pentru autocitire si nu am primit mesajul pentru activarea contului.
    Astept raspunsul.
    Va multumesc,

  12. Dan Cioca
    02/12/2010 at 20:56

    Buna seara,

    Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo.
    Eu doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori.
    Eu am primit mesajul de activare a doua zi dupa crearea contului. A durat insa citeva zile pina s-au actualizat datele in cont.

    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  13. Geta
    12/12/2010 at 15:06

    Activarea poate dura şi 2 săptămâni. Dacă nici atunci nu aţi primit confirmarea, daţi telefon pentru a face o sesizare (nr tel din Contacte de pe pagina principală E-ON).
    Eu aşa am făcut şi am reuşit.
    Actualizarea datelor în cont durează câteva zile după activare.
    Numai bine!

  14. gramada
    18/12/2010 at 19:08

    nu este nimic adevarat m-am chinuit de o saptamana sa-mi activez parola dar nu ma lasa sa-mi introduc strada si de fiecare data spune ca am introdus ceva gresit.
    este o cacialma
    un mod de a face reclama la ceva ce nu exista
    de o saptamana sun la relatii cu clienti suceva si la call center .intr-o parte nu raspunde nimeni si la mures imi intra robotul care dupa ce ca ma lasa sa-l ascult 3.20 minute ma inchide automat .
    rusine am consumat pana acu 50 de minute cu tel la eon gaz imi plateste cineva telefonul

    • Dan Cioca
      18/12/2010 at 20:09

      Buna seara,

      Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
      Eu doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori. Nu m-am gindit nici o clipa sa le fac reclama.
      Eu am primit mesajul de activare a doua zi dupa crearea contului. A durat insa citeva zile pina s-au actualizat datele in cont.
      Am incercat sa intru si eu acum in contul myline si am vazut ca nu se poate incarca pagina, probabil ca este o problema cu acest serviciu.

      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
      Dan Cioca

  15. dana
    29/12/2010 at 18:56

    SA VA FIE RUSINE!!!!!
    Mi-am creat un cont de ceva vreme si nu mi se actualizeaza.
    RUSINE!RUSINE!RUSINE!!!

  16. Dan Cioca
    30/12/2010 at 10:48

    Buna ziua,

    Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
    Doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori.
    Eu am primit mesajul de activare a doua zi dupa crearea contului. A durat insa citeva zile pina s-au actualizat datele in contul myline.
    Va rog sa transmiteti direct la E.on nemultumirea dvs.
    Puteti suna la 0265200366 sau 0801000366
    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  17. Fagaras Ioan
    06/01/2011 at 22:32

    Domnilor nu se poate mai simplu sa se dea doua numere de telefon dupa care clientul respectiv da citirea contorului cum se face cu energia electrica?Mai trebuie sa scrie o foaie A4 cu numeri de telefon unde consumatorul poate sa dea citirea contorului si perioada in care se pote da citirea conorului.Atit vrem noi consumatri sa se palateasca prin auto citire cum se procedeaza la energia electrica prin telefon.Atentie!!!Nu toti au calculatoare si nu toti sunt legati la internet sau nu toti se pricep bine sa umble la inernet mai ales in cazuri de telecitire.Sper sa fi fost bine inteles de voi dragi prietenii? F.I.-PUIU.

  18. Fagaras Ioan
    06/01/2011 at 22:48

    Domnilor nu se poate mai simplu sa se dea doua numere de telefon dupa care clientul respectiv da citirea contorului cum se face cu energia electrica?Mai trebuie sa scrie o foaie A4 cu numeri de telefon unde consumatorul poate sa dea citirea contorului si perioada in care se pote da citirea conorului.Atit vrem noi consumatri sa se palateasca prin auto citire cum se procedeaza la energia electrica prin telefon.Atentie!!!Nu toti au calculatoare si nu toti sunt legati la internet sau nu toti se pricep bine sa umble la inernet mai ales in cazuri de telecitire.Sper sa fi fost bine inteles de voi dragi prietenii? F.I.-PUIU. Pai da ca dupa ce am trimis comentariul am vrut sa ies si a aparut comentariul din nou pe dreptunghiul unde am scris si desigur ca am trmis inapoi.Deranjeaza asta cu ceva?Daca deranjeaza stergeti primele doua comentari.

  19. Dan Cioca
    07/01/2011 at 08:48

    Buna dimineata,

    Nu a deranjat cu nimic ce ati scris dvs. Eu am vazut comentariul si l-am aprobat imediat si probabil dvs inca nu l-ati terminat. De aceea a aparut ceea ce ati descris dvs.
    Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
    Doar am semnalat ceva nou fata de situatia existenta, care mi s-a parut util si pt alti cititori.
    Puteti transmite lunar indexul contorului dvs., in intervalul comunicat de catre E.ON prin telefon, apelind Call Center E.ON Gaz Romania de luni pina vineri, intre orele 8-20, la numerele de telefon 0265200366 sau 0801000366 sau prin intermediul portalului online Myline E.ON.
    Sincer sa fiu eu nu am apucat sa comunic telefonic contorul deoarece nu aveam contract cu autocitire ci cu program de consum.
    Daca pina acum nu ati mai comunicat contorul trebuie sa depuneti personal la Centrul de Relatii Clienti E.on o cerere pt trecerea de la programul de consum actual la cel cu autocitire si de acolo o sa va spuna intervalul alocat (7 zile) pt comunicarea contorului.
    Sper sa va fie utile informatiile de mai sus.
    Cu stima,
    Dan Cioca

  20. stoica dorina
    10/01/2011 at 20:13

    Sunt si eu curioasa daca altcineva, in afara de Dl.DAN CIOCA a reusit sa creeze un cont si sa transmita autocitirea contorului. Este notabil interesul Eon de a crea o astfel de modalitate de legatura cu beneficiarul. In fond el are interesul sa-si recupereze contravaloarea serviciului- furnizarea gazului- si o va face intr-un final. Deranjant pentru noi, clientii si rusinos pentru o firma ca Eon este ca a lansat pe piata acest produs plata online fara ca el sa fi fost verificat. Astfel ca se creaza disconfort, neliniste, nemultumire, comentarii, injurii… adica pierdem timpul… asa cum pierd si eu timpul scriind aceste cuvinte, ca nu cred ca cineva le ia in seama.
    Altfel as gasi un anunt din partea firmei prin care isi cere scuze de inconvenientele create si cu promisiunea de remediere a situatiei create. Cu stima si respect, cineva care se bucura de incercarea Eon de introducere a tehnologiilor informatice in munca sa. La altii, lucrurile stau mai bine!

  21. Dan Cioca
    10/01/2011 at 21:26

    Buna seara,

    Sunt doar un simplu client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
    Doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori care si ei sunt clienti E.on.
    Fata de situatia de acum citeva luni cind nu primeam nici macar factura la timp mi s-a parut un mare pas inainte !
    Poate ca am avut noroc si am reusit sa-mi creez contul. Am reusit sa si transmit contorul online si am platit on line cu cardul (e adevarat ca a durat citeva zile pina am vazut plata efectuata).
    Vad ca articolul meu a stirnit numeroase comentarii, dar scopul lui este doar de informare.
    Va rog sa transmiteti direct la E.on nemultumirea dvs. Din comentariile de mai sus cu siguranta mai e de lucru la acest serviciu.
    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  22. Titus Mircean
    12/01/2011 at 11:12

    Ieri (11.01.2011),am fost cu factura la eon-gaz Cluj Napoca sa fac o reclamatie,si anume : am reusit sa transmit telefonic (prin Romtelecom)citirea contorului,care a fost acceptat de robot dar surpriza:desii am consumat 2 mc.(nu locuiesc in apartament),pe factura a aparut ca am de platit 184mc.adeca 229lei!Ajuns in fata D-nei (dupa o coada de 2 ore) care trebuia sa rezolve prblema mi-a spus ca eu nu am transmis citirea si de aceea sa folosit o “estimare”si ca nu ma poate “ajuta”,. Nu inteleg de ce,si cine a estimat aceea cantitate mare de consum cand eu consum f.f. putin fiindca nu sta nimeni in apartament.Nu va spun ca am deschis cont pe Autocitire dar nici o data nu am reusit sa transmit prin aceeasta forma autocotirea fiindca ceva nu functioneaza ! D-le Cioca ,poate i0mi dati un sfat ,asa ….ca simplu client!!!!!!!!!!!!!

  23. 12/01/2011 at 11:42

    Buna ziua,

    Este important ce tip de contract aveti: cu grafic de consum sau cu autocitire. Si eu am avut cu grafic de consum si am platit in vara 50 lei / luna, desi nu s-a folosit aproape de loc gazul. De aceea am cautat solutii cit mai simple de transmitere a contorului, pt a plati valoarea consumata efectiv si asa am gasit my line ! In lunile urmatoare, dupa ce am comunicat online contorul, am primit facturi cu minus.
    Telefonic eu nu am comunicat contorul ci doar online din My line.
    Poate ca acea estimare este cea din graficul de consum.
    Daca ati avut contract cu grafic de consum trebuie sa depuneti personal la Centrul de Relatii Clienti E.on o cerere pt trecerea de la programul de consum actual la cel cu autocitire. Persoana de acolo o sa va spuna perioada alocata pt transmiterea contorului. In citeva zile dupa depunerea cererii o sa vedeti ca si in meniul My-line la Autocitire contor va apare perioada cind il puteti pune pe site.
    Sper sa va fie utile sfaturile mele de simplu client !
    Cu stima,
    Dan Cioca

  24. dorel
    07/02/2011 at 19:03

    Sint un abonat mai nou si nu imi dau seama care este formula de calcul a kwh din mc. Imi poate spune cineva?

  25. ignac lorincz
    08/02/2011 at 12:53

    De ce nu primesc factura de gaz regulat ,lunar.Va multumesc.

    • ALMASAN SILVIU
      20/03/2014 at 23:40

      De aproximativ 6 luni nu mai distribuie Posta Romana, cea de stat (postasu) facturile ci o firma fantoma , ar putea fi o cauza ??

      • dancioca
        21/03/2014 at 09:40

        Buna ziua,
        Si la mine o perioada le distribuiau niste curieri Eon si ajungeau tirziu facturile. Va recomand factura electronica pe care o puteti activa din contul Myline

  26. 08/02/2011 at 22:31

    Buna seara,

    Sunt doar un simplu client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
    Nici eu nu prea am primit factura la timp, de aceea am cautat solutii alternative pt a vedea cit am de plata.
    Va rog sa transmiteti direct la E.on nemultumirea dvs.
    Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
    Dan Cioca

  27. lorincz monica
    29/04/2011 at 21:29

    nu mai reusesc sa platesc factura online desi am cont si am reusit sa platesc o singura data acum nu mai pot tot timpul primesc mesajul ca datele sant incorecte am impresia ca ceva nu este in regula cu link-ul

    • 29/04/2011 at 22:29

      Buna seara,

      Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
      Am intrat chiar acum in contul de pe My line si e OK.
      Eventual puteti suna direct la EON la 0265200366 sau 0801000366 pt a semnala problema aparuta.
      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
      Dan Cioca

  28. BARBU FIVIA
    04/08/2011 at 14:00

    domnilor am citit cu interes toate comentariile si vreau sa va spun ca e-on sau cine raspunde de realizarea celor de mai sus nu stiu cum sa ii calific uite eu de exemplu am creat cont e-on am reusit sa si dau o data citirea si pauza nu ma mai accepta sub nici o forma tot imi zice ca parola gresita dar nu sunt chiar asa de redusa sa nu stiu am si schimbat parola si nu merge de loc imi arata ca acceptata si apoi zice ca doar ptr clientii e-on dar eu ma rog ce sunt nu stiu ce sa mai fac bine ca reusesc macar telefonic dar e cam cu cantec si asta ca nu totdeauna ia citirea mai fac si estimari si nu imi convine ca si asa nu poti sa iti calculezi facturile ca numai ei stiu ce haos au acolo sau dinadins le intocmesc asa sa nu ii poata nimeni urmari

    • 13/08/2011 at 13:38

      Buna ziua,

      Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
      Si eu am cautat solutii cit mai simple de transmitere a contorului, pt a plati valoarea consumata efectiv si asa am gasit My line !
      Eventual puteti suna direct la EON la 0265200366 sau 0801000366 pt a semnala problema aparuta.
      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.
      Dan Cioca

  29. 1
    04/09/2011 at 01:29

    doresc sa mi se anuleze contul de autocitire pt. a creea altul cu alt nume utilizator si alta parola

    • 04/09/2011 at 20:23

      Buna seara,

      Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo si nu am nici o legatura cu E.on.
      Eventual puteti suna direct la EON la 0265200366 sau 0801000366 pt a semnala problema aparuta.
      Am vazut ca este si o adresa de emai – suport.myline@eon-romania.ro – pt my line
      Sper sa se rezolve solicitarea dvs.

      Cu stima
      Dan Cioca

  30. Nagy Annamaria
    30/10/2011 at 11:29

    Buna ziua,
    Cu mult interes am citit siteul dvs. anterior crearii contului meu pentru initiere autocirii consumului de gaz.
    Apreciez efortul cu care ati contribuit atat la informarea despre autocitirea online spre furnizorul EON, cat si publicarea altor pareri despre functionalitatea procedurii.
    Eu sunt optimista in legatura noile facilitati de autocitire, mai ales ca functioneaza foarte bine la ENEL, unde am optat pentru autocitire prin telefon.
    Pe de alta parte am aflat de la cunoscutii din Suedia, ca acolo toate consumurile se pot anunta online si plati facturile la fel.
    Deci asat e viitorul.
    Sunt hotarata sa-mi creez contul de autocitire online la Eon gaz in speranta ca disfunctionalitatile mentionate aici s-au rezolvat pana acum.
    Numai bine !

    • 30/10/2011 at 15:44

      Buna ziua,

      Ma bucur ca a fost utila informatia mea. Cel putin mie imi functioneaza OK. Pot introduce contorul online in intervalul primit si pot si plati online cu cardul din contul My Line.
      Si la Enel se poate introduce din contul My Enel contorul.

      Cu stima,
      Dan Cioca

  31. mario
    13/12/2011 at 12:09

    Este greu de inteles cum de atatea persoane au inteles ca prin acest articol reprezentati firma Eon si ar trebui sa le raspundeti la sesizari. Eu nu reusesc sa fac un cont pe persoana juridica. Felicitari si pentru celelalte articole.

    • 13/12/2011 at 13:42

      Buna ziua,

      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt doar un simplu client. Asa este, unii au inteles ca lucrez la Eon !
      Mi s-a parut o informatie utila si de aceea am si adus-o la cunostinta. Din cite stiu eu nu se poate face cont My line pt persoane juridice. Eventual va rog sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro pt detalii.

      Cu stima,
      Dan Cioca

  32. Moater Rodica
    06/03/2012 at 19:49

    Am incercat sa imi fac cont, dar strada nu se poate selecta. Poate ma ajuta cineva?

    • 06/03/2012 at 20:15

      Buna seara,

      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt doar un simplu client ca si dvs.
      Poate strada are o alta denumire decit cea din baza lor de date. Eventual puteti sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro pt rezolvarea problemei dvs. O sa primiti raspuns cu siguranta.

      Cu stima,
      Dan Cioca

      • Moater Rodica
        06/03/2012 at 20:17

        Va multumesc pentru raspuns, domnule Dan Cioca!

  33. Marcel Maftei
    30/05/2012 at 17:52

    De ce nu pot introduce strada,pentru a-mi crea cont,fiindu-mi necesar la transmiterea indexului lunar la gaz?Sint din Pascani jud IASI.

    • 30/05/2012 at 20:52

      Buna seara,

      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt doar un simplu client ca si dvs.
      Poate strada are o alta denumire decit cea din baza lor de date. Puteti incerca cu nume, prenume sau prenume, nume, daca strada are un nume de personalitate. Eventual puteti sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro pt rezolvarea problemei dvs. O sa primiti raspuns cu siguranta.

      Cu stima,
      Dan Cioca

      • Marcel Maftei
        30/05/2012 at 21:24

        Multumesc frumos pentru raspuns,dar ce va mai pot spune este faptul ca Pascaniul este municipiu cu cca;40000 de locuitori si cca;400 de strazi.deci nu se poate sa-mi accepte nume si prenume sau invers.O sa incerc un maill la adresa de maill recomandata de d.voastra.Multumesc.

        • 30/05/2012 at 23:59

          Si eu am mai trimis mesaje la adresa respectiva si am primit raspuns dupa maxim o zi. Poate in baza lor de date strada este diferita fata de cum o aveti dvs. Se mai intimpla si la alti furnizori de servicii.

          • Marcel Maftei
            31/05/2012 at 14:16

            Nu ma refer doar la strada unde locuiesc eu,nu este afisata niciuna.

  34. 03/10/2012 at 11:23

    CUM POT AFLA CAT AM DE PLATA LA FACTURA DE GAZ

    • 03/10/2012 at 12:30

      Cred ca puteti afla valoarea facturii daca sunati direct la EON la 0265200366 sau 0801000366.

  35. ujari monika
    09/11/2012 at 20:31

    ujvari monica va rog sa ma autati cum sa im deschid un cont ca nu pot intra nici cum

    • 11/11/2012 at 16:58

      Buna ziua,

      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt doar un simplu client ca si dvs.
      Daca nu reusit sa va descurcati folosind informatiile din articol, eventual puteti sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro pt rezolvarea problemei dvs. O sa primiti raspuns cu siguranta.

      Cu stima,
      Dan Cioca

  36. camy
    21/12/2012 at 08:55

    de 3 zile incerc sa ma loghez si tot imi spune parola sau nume incorect ( din 2009 ii facut contul si pana acum nu am avut probleme in fiecare luna am reusit sa trimit citirea) leam trimis si email nu mi-au raspuns o zi intreaga am sunat la ei nu mi-au raspuns :(( oare a venit sfarsitul lumi la eon????? :)))

    • 21/12/2012 at 09:28

      Buna ziua probabil ca sunt probleme cu noua versiune a contului Myline. In ziua in care am trecut la noua versiune si eu mi-am accesat foarte greu contul si culmea ca nu aveam nimic in el (facturi, citiri, punct de consum, factura electronica) Ma pregateam sa le scriu dar seara am vazut ca totul era OK. De regula am vazut ca raspund la mesajele primite pe email la suport.myline@eon-romania.ro a doua zi. Sper sa va raspunda si dvs.

      Cu stima,
      Dan Cioca

  37. petru
    06/01/2013 at 13:43

    niste dobitoci cei de la eon gaz

  38. petru
    06/01/2013 at 13:47

    vreau sami fac si eu cont pentru autocitire si nu am reusit niciodata nu te ajuta cu nimic saitul lor sant niste nesimtiti si hotii

    • dancioca
      06/01/2013 at 16:07

      Buna ziua,
      Eventual sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs. Am vazut ca raspund dupa maxim o zi (lucratoare) la mesajele pe acest email.
      Dan Cioca

  39. ghitza
    18/01/2013 at 21:21

    am facut cont si in nici un min am primit email de activare
    nu folositi adrese de email gen yahoo va poate baga emailul de activare in spam folositi gmail si va merge garantat

    • dancioca
      18/01/2013 at 21:32

      Buna seara,
      Ma bucur ca ati reusit. Eu am folosit adresa de hotmail.com si a fost OK.
      Dan Cioca

  40. toma
    25/01/2013 at 13:32

    Buna ziua!cine ma poate ajuta si pe mine,mam inregistrat pe noua versiune si vreau sa dau indexul si nu reusesc,dau la autocitire index si dupa imi apare mereu codul de abonat si imi cere sa scriu punctul de consum si le scriu dar tot nu merge cum trebuie sa procedez.Multumesc

    • dancioca
      25/01/2013 at 14:11

      Buna ziua,
      Pt orice operatiune, deci si pt autocitire trebuie ales abonatul si punctul de consum Pt ambele alegerea trebuie facuta din lista care apare dupa ce se da click.
      Daca nu reusiti puteti trimite un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs. Am vazut ca raspund dupa maxim o zi (lucratoare) la mesajele pe acest email.
      Dan Cioca

  41. CAIA ZENOVIEA P NEAMT
    26/02/2013 at 23:42

    nu pot transmite autocitirea la gaz va rog faceti un program usor accesibil

  42. Laurentiu
    01/02/2014 at 15:36

    Asta este Romania milenara, cineva incearca sa semnaleze o posbilitate de a castiga putin timp liber, intradevar doar pentru cei care au cunostinte minime in operarea unui calculator, iar unii dintre romanii nostrii ajung sa-l jigneasca(roby) sau chiar sa-l considere responsabil (gramada, dana, petru) pe bietul om de nestiinta sau neputinta lor. In plus ar trebui sa invatam sa tastam “multumesc” dupa fiecare postare, pentru ca ne aflam pe blogul/siteul unei persoane private si chiar daca ne adresam unei institutii/firme/societate, este bine sa fim politicosi in exprimare.
    Daca aveti nemultumiri, adresati-va Protectiei Consumatorilor, la fel cum am facut si eu si toate se vor rezolva. Cu cat sunteti mai multi cei care apelati la Protectia Consumatorilor cu atat este mai bine. Companiile mari sunt sensibilizate doar daca numarul reclamatiilor este de la cati mai multi consumatori.
    Nici in prezent eon gaz nu iti ofera posibilitatea ca dupa crearea contului sa poti sa-ti printezi tu factura daca doresti, deci cei care nu au card bancar si nu pot plati acest serviciu online au nevoie de factura pe hartie primita prin posta.
    In plus un om in varsta sau novice in ale calculatorului, se va descurca greu pe contul myline.
    Multumesc. Cu respect pentru toti cei care au scris sau vor citi. Laurentiu

    • Laurentiu
      01/02/2014 at 15:54

      “intra-adevar doar pentru cei care au cunostinta minime in operarea unui calculator”. Multumesc.

    • dancioca
      01/02/2014 at 19:32

      Buna seara,
      Intr-adevar subiectul vad ca e intens discutat ! Mi s-a parut ceva interesant si de aceea am semnalat aceasta posibilitate.
      Sunt doar in simplu client EON, nu am nici o legatura cu aceasta companie.
      Se poate tipari factura din contul Myline. In lista de facturi, in partea dreapta exista un buton – Descarca factura in format pdf.
      Se apasa acest buton si se poate vizualiza, salva si lista factura.
      Dan Cioca

  43. raluca
    06/03/2014 at 11:39

    Buna ziua,
    Domnule Cioca, unde mai exact se afla butonul pentru vizualizarea si listarea facturii in format pdf? Mie imi apar doar cateva detalii la factura!
    Multumesc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *