MyAccount de la Romtelecom

Actualizare 15.09.2014

MyAccount de la Telekom

Iata ca a venit rindul sa prezint si aplicatia MyAccount disponibila pe site-ul www.romtelecom.ro, dupa ce am prezentat MyEnel de la Enel si Myline de la E.ON Gaz Romania. Aplicatia este disponibila pentru clientii Romtelecom din septembrie 2008, iar din martie 2010 se pot plati online si facturile Romtelecom.

Pentru clientii rezidentiali inregistrarea se face direct pe site-ul www.romtelecom.ro, iar pentru clientii persoane juridice este nevoie de un contract semnat (prin intermediul reprezentantului de vinzari sau prin apel la 1930).

Pentru crearea contului in cazul unui client rezidential se intra pe site-ul www.romtelecom.ro si in bara de sus in partea dreapta se intra pe link-ul MyAccount aici. Trebuie introduse urmatoarele date:

– adresa de email (la care aveti acces)

– codul de facturare (disponibil in coltul din dreapta sus al facturii telefonice – 14 cifre)

– identificare client cu: numar telefon Romtelecom (cu prefix – 10 cifre) sau seria cardului Dolce (12 cifre) sau seria IMSI a echipamentului CDMA (15 cifre)

– textul de securitate care apare in formular (8 caractere, litere si cifre)

Dupa apasarea butonului Inregistreaza-te se primeste un email (pe adresa indicata de dvs.). In email e un link care trebuie accesat in 24 de ore de la primirea mesajului. Dupa accesarea link-ului primit se completeaza pe formularul de la adresa respectiva:

– Nume

– Prenume

– Cod numeric personal

– Telefon contact

– Parola aleasa (minim 6 caractere cu litere si cifre)

Dupa apasarea butonului Inregistreaza-te contul MyAccount este deja activat. Toata operatiunea dureaza 5 minute.

Pentru a accesa contul MyAccount se intra pe site-ul www.romtelecom.ro si in bara de sus in partea dreapta se intra pe link-ul MyAccount cu adresa de email si cu parola aleasa. Parola se poate schimba ulterior din meniu.

In MyAccount meniul ofera mai multe informatii si servicii:

– Serviciile clientului

– Facturi si anexele la facturi

– Plati – se poate plati online factura utilizind orice card bancar cu care se pot face plati pe Internet

– Notificari & Factura electrpnica notificare prin e-mail la emiterea unei noi facturi; factura doar în format electronic (nu se mai primeste factura pe hirtie prin Posta); notificare prin SMS la emiterea unei noi facturi

– Factura detaliata (inclusiv pentru convorbirile nefacturate inca)

– Trafic CDMA

– Restabilire servicii

– Contact (pentru a comanda servicii noi, a cere informaţii, a trimite sugestii sau a semnala probleme)

– Schimbare parola

Se asemenea din MyAccount se poate verifica disponibilitatea serviciilor Romtelecom dintr-o anume locatie (cautind dupa numarul de telefon sau dupa adresa).

Am verificat plata online a facturii de mai multe ori si functioneaza fara probleme.

8 comments for “MyAccount de la Romtelecom

    • dana
      22/08/2012 at 14:36

      buna ziua! Scuze ca deranjez…vad ca sunteti in masura sa veniti cu raspunsuri… Am creat un cont e-on dar nu-mi permite sa creez, pe acelasi cod de utilizator, un alt punct de consum. Cand merg pe “adauga” si tastez codul utilizatorului, apoi cod punct consum(celalalt) i
      mi spune ca…codul utilizatorului deja exista. Poate ca nu procedez corect… :) Multumesc!

      • 22/08/2012 at 15:00

        Buna ziua,

        Nu am nici o legatura cu Eon, sunt doar un simplu client ca si dvs.
        Nu am incercat sa creez un alt punct de consum. Am vazut ca trebuie introdus codul de abonat si codul punctului de consum.
        Eventual puteti sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro pt rezolvarea problemei dvs. O sa primiti raspuns cu siguranta.

        Cu stima,
        Dan Cioca

  1. olariu ancuta
    05/10/2014 at 15:58

    Nu pot deschide factura . Sunt in strainatate pentru 7 luni si nu stiu numarul de factura. Poate ma puteti ajuta. Inainte de plecare am lasat in depozit niste bani si nu stiu dca ajung pana ma intorc. Poate imi puteti trimite factura prin posta, ca persoana care se ocujpa de corespondenta mea sa oprimeasca si sa mi-o comunice prin scan.
    va multumesc
    Anca Olariu

  2. josef florea
    30/03/2015 at 23:51

    Doresc sa aflu balanta la zi a contului meu din Bucuresti intru cat ma aflu in strainatate de ceva timp.
    Va multumesc,

    Josef Florea

    • dancioca
      31/03/2015 at 09:31

      Buna ziua,
      Nu am nici o legatura cu Telekom, sunt doar un simplu client ca si dvs.
      Trebuie sa va creati My Account cu datele de pe factura si CNP-ul titularului. Eventual puteti contacta Telekom utilizin formularul de contact de la adresa https://www.telekom.ro/contact/.

  3. tiberiu ghida
    30/09/2015 at 11:52

    cum pot ajunge la un operator la un numar de telefon gratuit,ca am incercat la 1930?

    • dancioca
      30/09/2015 at 15:46

      Buna ziua,
      Incercati la 1234, care e gratuit de un nr Telekom (fix sau mobil) si urmati indicatiile robotului. Nu stiu sa va spun o cale directa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *