Concediu 2011 – Ungaria, Croatia, Slovenia si Italia

Iata ca a trecut si concediul din acest an !

A fost un concediu excelent petrecut impreuna cu familia. Inaintea concediului propriuzis am facut o excursie de o zi la Szeged in Ungaria. Am vizitat citeva magazine si putin orasul.

In concediul propriuzis am mers  ca de obicei cu masina si din nou in Croatia. Am plecat din Arad in 26 iulie pina la Zagreb, unde ne-am oprit pt o noapte, pe traseul:

De acolo am plecat in 27 iulie, pina in statiunea Lanterna, linga localitatea Tar, in partea vestica a peninsului Istria, pe traseul:

Aici am stat acolo 11 nopti. Totul a fost excelent iar  marea extraordinar de limpede, la fel ca si anul trecut. Eram deja obisnuiti cu stincile, plaja era la fel ca si la Rabac. Am stat si la plaja dar am si vizitat citeva localitati din peninsula (Porec, Novigrad, Umag, Rovinj, Pazin si Tar) De asemenea am vizitat si Pestera Baredine, care era in apropierea noastra. Iata mai jos harta Peninsulei Istria in care sunt insemnate locurile pe care le-am vizitat:

Din Lanterna am plecat in Slovenia pina la Pestera Postojna pe traseul:

Pe drumul spre Pestera am oprit si la Mall-ul Planet din Koper (Slovenia). Dupa ce am vizitat Pestera Postojna am mers la Duino (Italia) pe traseul:

La Duino am stat 5 nopti. Am facut plaja doar intr-o zi la Triste si am vizitat orasele din apropiere: Duino, Trieste, Udine, Venetia si Montfalcone.

De la Duino ne-am  intors in 12 august, aproape  de miezul noptii, incarcati cu bagaje si cu multe amintiri, pe traseul (prin Slovenia si Ungaria):

Am parcurs cu masina in total 3450  Km, am facut 3777 poze si 23 filme.

In zilele urmatoare o sa revin cu poze si filme realizate in fiecare localitate precum si cu scurte comentarii despre localitatile vizitate. De abia azi am terminat de sistematizat pozele si urmeaza sa le incarc pe paginile corespunzatoare pt a putea sa fie vazute.

Va invit deci sa cititi episoadele urmatoare !

6 comments for “Concediu 2011 – Ungaria, Croatia, Slovenia si Italia

1. marta p
    21/08/2011 at 18:15

Bine ați venit ! Aștept fotografiile !

• 21/08/2011 at 18:21

Buna seara,
      Deocamdata am pus doar pe cele de la Szeged. Incet – incet le pun pe toate. Acum chiar incarc niste filme pe care le puteti vedea la adresa http://www.youtube.com/user/cdmfoto
      Pe curind,
      Dan Cioca

2. sip
    25/08/2011 at 09:26

Frumos !
    Noi am mers prin cam toata Europa dar in Croatia inca n-am fost.
    Multumita si relatarilor tale vom merge cat de curand.

• 25/08/2011 at 11:07

Croatia e o tara parca facuta pentru turism ! O sa mai postez inca citeva articole despre locurile vizitate in Croatia.

3. 16/09/2011 at 15:53

Voi urmari cu interes urmarea! Cunosc Croatia destul de bine si partea din Italia unde ati fost dar nu am vizitat inca Slovenia.

• 16/09/2011 at 15:56

In Slovenia am fost doar la Pestera Postojna si apoi am mers pina dupa Trieste, la Duino. De acolo am facut o excursie la venetia, Udine si bineinteles Trieste.
      Deci mai sunt doar citeva episoade din Italia !