Myline de la E.ON – 09.01.2012

Am efectuat plata facturii E.on (pt gaz) online cu cardul din contul Myline in decembrie 2011. Dupa 3 saptamini plata aparea tot in procesare. De asemenea nu aparea in contul Myline nici ultima factura, pe care am primit-o deja prin posta.

Am trimis un email suport.myline@eon-romania.ro in care am atasat confirmarea platii de la GECAD (operatorul platilor cu cardul) si OP-ul cu plata de la banca, iar dupa doar o ora am primit raspunsul ca datele au fost actualizate in contul Myline.

Intr-adevar factura in cauza aparea platita si aparea in cont si ultima factura. Deci iata ca se poate raspunde foarte promt la sesizari si rezolva la fel de promt !

Alte informatii despre E.ON puteti citi aici

8 comments for “Myline de la E.ON – 09.01.2012

  1. 20/12/2012 at 12:09

    va rog sa imi trimiteti linkul de accesara pe adresa tibor_vgt@yahoo.com si sa stergeti vechiul cont de pe adresa varga_monica2000@yahoo.com intucit aceasta adresa nu se mai poate accesa fiind sparta parola de acces

    • 20/12/2012 at 12:27

      Buna ziua,

      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt doar un simplu client ca si dvs.
      Eventual puteti sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro pt rezolvarea problemei dvs. O sa primiti raspuns cu siguranta.

      Cu stima,
      Dan Cioca

  2. iulia
    13/06/2014 at 08:51

    buna ziua, va rog sa -mi dati si mie un sfat.Am platit online o factura la gaze si nu imi apare pe portal ca platita ,am primit si comfirmare in mail ,problema e ca nu pot intra in mail la eon ,imi spunesi mai e o problema ,factura e cam veche si ma tem sa nu raman fara gaze ,ce ma sfatuiti sa fac? stima

    • dancioca
      13/06/2014 at 10:07

      Buna ziua,

      La plata online am vazut ca imediat apare starea in curs de procesare si in 2-3 zile apare ca platita. Eventual sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro cu problema dvs. De regula raspunsul vine a doua zi.

      • iulia
        13/06/2014 at 10:34

        va multumesc foarte mult pentru raspuns si pentru faptul ca mi-ati trimis si mail-ul de la eon pentru ca nu se stie cand voi mai avea nevoie de el .Am intrat in contul meu la eon inainte de a trimite mail am vazut ca apare platita factura deci a fost doar o chestiune de timp deocamdata. stima

        • dancioca
          13/06/2014 at 14:14

          Cu placere !

  3. Alexandra
    10/12/2014 at 18:37

    Buna seara ! As dori sa aflu in cat timp vi s-a raspuns la e-mail-ul trimis. Va multumesc!

    • dancioca
      10/12/2014 at 19:09

      Buna seara,
      La mesajul in cauza mi s-a raspuns in aceeasi zi. Alta data mi s-a raspuns in ziua urmatoare trimiterii mesajului

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *