Myline de la E.ON – Factura electronica

Am intrat recent in contul Myline de la E.ON si am vazut ca a aparut o noua facilitate – Factura electronica.

Activarea serviciului de factura electronica presupune totodata renunţarea la primirea facturii in format tiparit prin posta. Din contul Myline se va putea vizualiza si descarca factura in format PDF.

Am activat si eu acest nou serviciu. Apasind link-ul care apare in sectiunea Contul meu online apare un ecran undde trebuie introduse pe rind:

– codul de abonat

– numarul de contract

– parola contului Myline

Tot aici apar Termenii si conditiile pt activarea acestui serviciu. Serviciul de factură electronica se activeaza in termen de 24 de ore de la completarea pasilor existenţi.

La citeva minute dupa ce am activat serviciul am si primit pe email un mesaj de confirmare a activarii serviciului.

Alte informatii despre E.ON puteti citi aici.

35 comments for “Myline de la E.ON – Factura electronica

  1. Kardos Gheorghe
    29/01/2014 at 18:08

    nu pot sa dezactivez factu
    ra electronica e-on .cum pot reusi?

    • dancioca
      29/01/2014 at 22:10

      Buna seara,
      Intrati in contul Myline. Apoi in meniu de sus intrati pe Contul meu si apoi pe Factura electronica.
      Aici intrati pe link-ul Dezactivează factura electronică. In formularul care se deschide trebuie sa introduceti cod abonat, Cod loc de consum, Motivul si parola.
      Sper sa reusiti !

      • marius
        05/02/2014 at 21:20

        vreau si eu o factura eon in format pdf. ma puteti ajuta? guta_danut@yahoo.com

        • dancioca
          05/02/2014 at 21:38

          Buna seara,
          Sunt doar in simplu client EON, nu am nici o legatura cu aceasta companie.
          Va recomand sa va faceti cont Myline si atunci aveti acces si la facura E.ON in format pdf.Se poate tipari factura din contul Myline.
          Eventual sa trimiteti email la suport.myline@eon-romania.ro si poate va pot furniza ei si fara cont Myline.
          Dan Cioca

          • marius
            05/02/2014 at 23:23

            Multumesc pt. raspuns!
            Eu nu sunt client eon. Am nevoie doar de o factura eon in format .pdf pe care sa o am ca model pt crearea unui program de facturare. Daca aveti si ma puteti ajuta, v-as fi recunoscator. Multumesc anticipat! guta_danut@yahoo.com

  2. Corpodean
    01/04/2014 at 18:31

    Daca am activat factura electronica nu mai primesc factura prin posta?

    • dancioca
      01/04/2014 at 21:56

      Da, daca este activata factura electronica nu se mai primeste factura tiparita prin posta.

  3. Corpodean
    02/04/2014 at 17:58

    Va rog sa ma ajutati sa dezactivez factura electronica.Am incercat cu indicatiile dumneavoastra de mai sus insa nu reusesc sa gasesc acea optiune pentru dezactivarea facturii electronica.Multumesc anticipat.

    • dancioca
      02/04/2014 at 20:49

      Buna seara,
      Intrati in contul Myline in meniul din stinga la “activeaza-ti factura electronica si cistiga” (ultimul de jos, dupa “Explicatii factura”). Daca aveti factura electronica apare un ecran cu titlul Factura electronica si scrie ca este activata pt locul respectiv de consum. Apasati pe butonul rosu “Dezactiveaza factura electronica”. Apoi apare un ecran unde apare Codul de abonat si codul locului de consum. Mai jos trebuie sa introduceti motivul renuntarii si parola contului Myline, Apoi apasati butonul rosu “Confirma”
      Sper sa reusiti sa o dezactivati.

      • Cristi
        21/12/2015 at 11:43

        A functionat dezactivarea facturii electronice.
        Va multumesc foarte mult de informatii.

        • dancioca
          21/12/2015 at 15:29

          Cu multa placere !

      • Roxana
        12/03/2016 at 17:26

        Buna ziua. Am incercat sa dezactivez factura electronica dupa indicatiile de mai sus dar nu reusesc deoarece nu imi apare butonul rosu “dezactiveaza factura electronica” , imi apare “activeaza” desi este deja activata. Ma puteti ajuta ?

        • dancioca
          15/03/2016 at 13:28

          Buna ziua,
          Apasati butonul “Afla mai multe” din stinga si apoi se deschide un meniu cu factura electronica. Aici apasati butonul “Activeaza” si de abia aici apare datele locului de consum si ca factura electronica este activa, iar in partea de jos apare butonul “Dezactiveaza factura electronica”.

  4. Rafael
    18/04/2014 at 20:35

    Daca renunt la factura electronica voi primi automat facturile prin posta?

    • dancioca
      18/04/2014 at 22:48

      Da, asa ar trebui.

  5. lorry
    09/08/2014 at 22:03

    Eu am vrut sa mi fac un cont online sa pot vedea facturile sa le platesc mai usor deoarece stau in chirie si foarte departe de filiala e on gaz din localitate. dar cand am vrut sa mi fac zice ca pe codul de abonat exista deja cont, si nu ma lasa. cum as putea sa mi fac un cont sa vad facturile ca acasa nu mi vin si de 2 luni nu stiu ce facturi am de platit

    • dancioca
      10/08/2014 at 14:48

      Buna ziua,
      Probabil ca titularul abonamentului de Eon are un cont creat pt punctul respectiv de consum. Eveventual sa luati legatura cu dinsul. Puteti semnala problema si la adresa suport.myline@eon-romania.ro sa vada ei daca intr-adevar exista un cont creat sau e doar o eroare.

  6. cezar
    04/12/2014 at 17:34

    de ce nu mai pot deschide saitul sa vad factura imi zice ca este eroare

    • dancioca
      04/12/2014 at 19:24

      Intr-adevar vad ca nu se poate deschide acum pagina https://myline-eon.ro. Sper sa-si revina cit mai repede.
      Apare totusi un mesaj lamuritor:
      “Stimate client,

      Din motive tehnice, astăzi 04 decembrie 2014, platforma E.ON Myline nu este disponibilă.

      Vă mulţumim pentru înţelegere şi ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente create.”

  7. dan balan
    13/04/2015 at 11:31

    Din ce in ce mai des apare acest mesaj zile la rand consecutiv deci nu numai ” astazi ” mai ales in weekend-uri sau de sarbatori..

    Din motive tehnice, astăzi…., platforma E.ON Myline nu este disponibilă

    Extrem de deranjant !

  8. Gavril
    05/12/2015 at 14:31

    Buna, am dezactivat factura electronica de vreo 2 luni si nu am primit factura in cutia postala, in schimb am primit pe mail…Cum ii dezactivat daca tot electronic primesc factura?

    • dancioca
      05/12/2015 at 16:33

      Buna ziua,
      Incercati sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs.
      De regula raspund dupa maxim o zi la mesajele pe acest email.

  9. Cojocaru Eugenia
    14/01/2016 at 10:00

    Doresc sa dezactivez factura electronica si nu reusesc am cod client 1003339339,va multumesc anticipat daca ma ajutati.

    • dancioca
      14/01/2016 at 22:45

      Buna seara,
      Intrati in Myline si apasati in partea din stinga jos a meniului butonul Activeaza factura electronica – Afla mai multe. Se deschide in partea dreapta un ecran denumit Factura electronica. Aici se apasa butonul Dezactiveaza factura electronica.
      Succes !

  10. Cojocaru Eugenia
    14/01/2016 at 10:03

    Doresc sa dezactivez factura electronica am cod client 1003339339

  11. leo
    24/04/2016 at 17:24

    nu este omule niciun buton Dezactiveaza cu rosu … ce tot induci lumea in Eroare … nu exista ..sunt niste hoti cei de la E-on … eu ma rog de ei de 4 luni sa ma ajute in acest sens si tot o tin pe a lor ca poate fi dezactivata doar din contul meu E-on website …si nu vad nicio posibilitate …

    • dancioca
      24/04/2016 at 20:30

      Buna seara,
      Intrati in Myline si apasati in partea din stinga jos a meniului butonul Activeaza factura electronica – Afla mai multe. Se deschide in partea dreapta un ecran denumit Factura electronica. Aici se apasa butonul Activeaza (chiar daca factura electronica este activata). Apoi apare un ecran cu datele abonatului si in partea de jos apare butonul Dezactiveaza factura electronica. In comentariul de mai sus nu am mai precizat ca mai apare si butonul Activeaza, care este derutant intrucit factura electronica este deja activata. Sper sa reusiti sa dezactivati in acet mod.

      • Alexul
        18/10/2016 at 13:40

        Să trăiești 1000 de ani fără reparații majore! Am turbat cât am putut să caut porcăria eonului cu dezactivarea facturii, tâmpitul care o făcut siteul nu cred că știe definiția cuvântului ”ergonomie” sau ”intuitiv”! Noroc că am găsit comentariul și siteul tău! Mulțumesc din nou!

  12. Alice in Wonderland
    26/04/2016 at 20:56

    Buna ziua!
    Activarea facturii electronice se face pentru toate locurile de consum sau pot alege doar unul din ele?
    Eu vreau factura electronica doar pentru un singur loc de consum, iar la celelalte sa-mi vina prin posta.
    Se poate face asa ceva?
    Factura electronica are si cod de bare, astfel incat s-o pot plati la banca?
    Mersi!

    • dancioca
      29/04/2016 at 17:50

      Buna ziua,
      Se poate alege activarea pe fiecare loc de consum dorit.
      Factura care se listeaza din contul Myline are si 2 coduri de bare: unul pt factura curenta si unul pt soldul total.

  13. Claudiu
    29/04/2016 at 14:05

    Cel mai simplu este sa accesati https://myline-eon.ro/factura-electronica

  14. alin
    14/01/2017 at 21:57

    buna..am uitat si parola si user-ul..si adresa de e mail..vreau sa fac alt cont dar nu ma lasa…ce trebuie sa fac??

    • dancioca
      16/01/2017 at 08:14

      Buna dimineata. Probabil ca ar trebui desfiintat contul Myline pt a va putea crea altul nou. Incercati sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro (cu datele dvs de identificare de pe factura (nume, adresa, nr contract, cod abonat si cod loc de consum)si sa semnalati problema dvs. Raspunsul vine in maxim o zi.

  15. dragos
    07/06/2017 at 18:40

    Salut

    Tocmai mi-am facut cont ,odata cu activarea contului se activeaza si factura electronica sau trebuie activata ea de undeva?

    • dancioca
      07/06/2017 at 23:44

      Buna seara,
      Trebuie activata explicit factura electronica. Exista pe pagina de start un buton Activeaza acum!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *