Wizz Air testeaza o noua politica a bagajelor de cabina

Pentru a imbunatati experienta din timpul imbarcarii, Wizz Air va incepe la 1 august sa testeze o noua politica a bagajelor de cabina. Astfel, pasagerii pot avea un bagaj mic de cabina sau vor plati 10 euro pentru a transporta un bagaj mai mare.

Cei care vor alege sa plateasca pentru un bagaj mare de cabina, vor beneficia de imbarcare prioritara (dupa pasagerii care au prioritate, de exmplu mamele cu copii) pentru a garanta spatiu in compartimentele de depozitare. Bagajul optional de cala continua sa fie disponibil tuturor pasagerilor. Bunurile cumparate in aeroport (o sursa importanta de venit pentru cei 78 de parteneri Wizz Air) vor fi permise in continuare in cabina, in mod gratuit.

Testul va fi initiat incepand de luna viitoare pe toate zborurile intre Londra Luton si Katowice si raspunde unei probleme aflate in crestere pentru zborurile scurte, si anume ca spatiul limitat de la bordul aeronavelor reduce confortul din timpul imbarcarii, cand prea multe bagaje de mana sunt aduse in cabina. Wizz Air considera ca acest test va reduce aglomerarea din timpul imbarcarii si va imbunatati performantele de punctualitate si va rezulta intr-o experienta de calatorie mult mai buna. Perioada de test este planificata sa se incheie la sfarsitul lunii august. Cu toate acestea, daca rezultatele nu vor fi concludente, aceasta perioada poate fi extinsa. Daca perioada de test se dovedeste un succes politica bagajului de cabina va fi extinsa pe toata reteaua Wizz Air.

“Wizz Air deschide drumul in a reda industriei aeriene preocuparea fata de client: clientii nostri lauda echipajul prietenos Wizz Air si produsele create special pentru familii cum ar fi Wizz Xclusive Club. Wizz Air imbunatateste acum partea cea mai putin populara din timpul zborului – procesul de imbarcare, de multe ori stresant si incomod. Consideram ca o taxa 10 de euro pentru bagajele mari de cabina va incuraja cea mai mare parte dintre pasageri sa calatoreasca doar cu un bagaj mic de cabina, care poate fi asezat sub scaunul din fata. Acest lucru va crea din procedurile de imbarcare o experienta mult mai placuta, fara disconfortul culoarelor aglomerate, prin supraaglomerarea spatiului redus de depozitare si fara intarzirile constante pentru debarcarea bagajelor in exces. Mai putina greutate la bord va rezulta si in mai putin combustibil folosit, reducand costurile si protejand mediul inconjurator. Speram ca pasagerii se vor bucura de aceste beneficii in timpul perioadei de test pe ruta Londra Luton – Katowice. Daca testul se dovedeste de succes, vom extinde noua politica a bagajului de cabina si beneficiile sale din timpul imbarcarii pe toate cele 244 de rute, din 28 de tari”, a declarat Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager Wizz Air.

Sursa: www.finantistii.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *