Trebuie stabilita o noua parola a serviciului 3D Secure pt cardurile ING BANK

Zilele trecute am primit pe email urmatorul mesaj de la ING BANK:

Draga Client,

Iata ca a venit momentul sa stai relaxat si sa te pregatesti pentru intrarea intr-o noua era de evolutie o data cu internalizarea modalitatii de procesare a sistemului 3D Secure (3 Domain Secure), sistem responsabil cu siguranta tranzactiilor facute online cu cardul.
Astfel, el iti va aduce si mai multa siguranta, de fapt fantastic de multa, fara vreun cost suplimentar si fara presiunea de a-ti instala vreo aplicatie pe calculator.

Ce trebuie sa faci?
Incepand cu data de 1 noiembrie 2012 va trebui sa iti stabilesti din nou parola cu ajutorul careia te vei identifica in momentul autorizarii tranzactiei, accesand www.ing.ro/3dsecure. Parola ta actuala nu va mai fi valabila. Nu uita ca o parola sigura contine litere mari si mici, cifre si caractere speciale si trebuie sa fie cunoscuta numai de tine.

Activeaza 3D Secure in timp ce faci cumparaturi
Aceasta optiune iti da posibilitatea de a-ti activa serviciul in timpul unei tranzactii online efectuate pe un site inrolat 3D Secure. Inainte de a finaliza tranzactia, pe site-ul respectiv se afiseaza o pagina in care poti alege sa iti activezi 3D Secure. Activarea 3D Secure implica alegerea unei parole si citirea si acceptarea Regulilor si Conditiilor de utilizare. Ai posibilitatea de a refuza activarea serviciului 3D Secure insa de cel mult 3 ori. Dupa cel de-al treilea refuz, la urmatoarea tranzactie online vei avea accesibila doar optiunea de activare, pasul fiind obligatoriu pentru finalizarea tranzactiei. Aceasta masura este necesara pentru a te proteja impotriva fraudelor.
Mai multe detalii gasesti pe www.ing.ro/3dsecure.

Iti reamintim ce este 3D Secure
3D Secure este un sistem pus la dispozitie de VISA si Mastercard. Prin inrolarea la acest sistem iti stabilesti singur, un cod de securitate pe care il vei folosi de fiecare data cand faci operatiuni pe site-uri care sunt si ele inrolate in acelasi sistem. Acest cod (echivalent al codului PIN folosit la bancomat sau POS) asigura comerciantul ca acela care a facut cumparatura este chiar posesorul cardului (singurul care cunoaste codul). Totodata te asigura pe tine ca un strain care intra in posesia cardului tau nu va putea face tranzactii (desigur, pe site-urile inrolate la sistemul 3D Secure) pentru ca nu stie codul.

Pentru orice alte detalii nu ezita sa ne contactezi. Fie pe mail la contact@ing.ro, fie la numarul de telefon 021.402.83.94, disponibil de luni pana duminica, in intervalul 7:00 si 23:00. Nu strica insa sa arunci un ochi si pe pagina de produs www.ing.ro/3dsecure. Totul e explicat clar si concis acolo.

In 01.11.2012 am intrat pe site la adresa indicata si mi-am stabilit o noua parola. Eu aveam activat serviciul 3D Secure si pina acum si l-am folosit fara nici o problema. Parola initiala am introdus o asa cum scrie pe site – codul de client si ultimele 3 cifre din CNP. Pe site scria ca incepand cu data de 01.11 2012, ING BANK va administra intern serviciul 3D Secure, deci probabil ca acesta este motivul pt care trebuie stabilita o noua parola.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *