Myline de la E.ON – o noua versiune

mylineIn 13.12.2012  am primit pe email urmatorul mesaj de la E.ON:

Stimate client,

Pentru a-ţi oferi servicii tot mai bune, am trecut la o versiune superioară a portalului E.ON Myline.

Important!
În noua versiune, accesul la contul tău de utilizator se face doar pe baza adresei de e-mail indicate la crearea contului, parola rămânând aceeaşi.

Modalitatea de transfer a utilizatorilor existenţi pe noua versiune a portalului:

1. Te conectezi cu user-ul şi parola cunoscute.

2. Portalul îţi va afişa o pagină de transfer, solicitând actualizarea parolei.

3. Pe adresa de e-mail folosită la crearea contului tău online vei primi un link de confirmare a transferului contului pe noua versiune a portalului.

4. Pentru finalizarea procesului de transfer accesează link-ul primit.

5. Te conectezi pe noua platformă cu e-mailul şi parola actualizată.

Am procedat conform indicatiilor de mai sus, am primit link-ul de confirmare si mi-am activat noul cont. Am vazut ca acum autentificarea se face cu adresa de email (si nu cu numele de utilizator ca si in vechea varianta) si cu noua parola definita in procesul de transfer la noua versiune a portalului Myline.

Pagina www.myline-eon.ro am accesat-o destul de greu si de asemenea si datele s-au incarcat cu mare intirziere. Probabil ca mai sunt lucruri de imbunatatit !

Am intrat in cont si am vazut ca au aparut si noutati. Se pot defini profile specifice pt fiecare loc de consum: Persoana fizica, Persoana juridica, Asociatie de Proprietari si Altele. Pina acum Myline era doar pt clientii casnici (persoane fizice). Ca si pina acum se poate trimite citirea contorului, se pot vedea si plati facturile si se poate activa factura electronica. Datele din vechea versiune sunt importate si in noua versiune.

In noua versiune trebuie intrat cu adresa de email, si nu cu numele de utilizator ca pina acum (desi pe site scrie tot Utilizator !) si cu noua parola. De fiecare data cind se doreste sa se introduca autocitirea sau sa se intre la Facturi trebuie ales tipul de client (persoana fizica de ex) si punctul de consum, din lista care apare de fiecare data (deci nu trebuie introduse manual).

Ghidul de utilizare (editia decembrie 2012) pt noua versiune a serviciului Myline il puteti consulta aici.

Alte informatii despre E.ON puteti citi aici.

Actualizare 03.02.2014

Din 31.01.2014 a aparut o versiune imbunatatita a portalului Myline.

61 comments for “Myline de la E.ON – o noua versiune

  1. oprescu
    15/12/2012 at 17:00

    eu am introdus toate datele corect si nu am potut sa-mi aceesez contul pe care l-am utilizat inca de la lansare…..asa ca…..nu pot sa spun decat…JEG ABSOLUT!!!!!!!!!!!

    • 15/12/2012 at 17:05

      Buna ziua.
      Si la mine a mers destul de greu sa-mi accesez datele din cont. Prima data practic parca nu aveam dimic din datele initiale, dar dupa citeva ore am vazut ca le aveam. Si eu il utilizez de la lansare. Sper sa se mai imbunatateasca ! Eventual sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs. Am vazut ca raspuns dupa maxim o zi la mesajele pe acest email.
      Dan Cioca

    • Terezia Toplicean
      21/02/2013 at 19:05

      Nu e chiar jeg,dar dar nici unde nu am gasit atatea incurcaturi .In fiecare luna intalnesc modificari. Cand introduc punctul ce consum, adica adresa mea,zice ca nu e bine. Ce pot sa fac? In loc sa se simplifice se comlica tot mai tare.

  2. 29/12/2012 at 18:37

    nu reusesc sa-mi accesez contul la gaz..

    • 29/12/2012 at 18:53

      Buna seara.
      Eventual sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs. Am vazut ca raspund dupa maxim o zi la mesajele pe acest email.
      Dan Cioca

  3. doina gavrileascu
    01/01/2013 at 11:14

    am uitat parola cu care imi accesam contul ,iar adresa de email folosita la crearea contului am sters-o ,cum sa fac sa-mi acesez contul cu noua adresa de e-mail?

    • 01/01/2013 at 16:42

      Buna ziua
      Eventual sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs. Am vazut ca raspuns dupa maxim o zi (lucratoare) la mesajele pe acest email.
      Dan Cioca

  4. alina
    02/01/2013 at 14:30

    Buna ziua
    Am incercat sa ma logez la contul care il am deja creat dar nu reusesc sa-mi accesez contul la gaz ….am schimbat parola dar nimik….am crezut ca asta poate fi o problema.
    Va rog sa-mi spuneti ce trebuie sa fac ca sa imi pot accesa din nou contul, pentru ca nu dispun de timpul necesar de a sta la cozi pentru a-mi da citirea de contor.
    Multumesc

    • 02/01/2013 at 16:04

      Buna ziua
      Eventual sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs. Am vazut ca raspund dupa maxim o zi (lucratoare) la mesajele pe acest email.
      Dan Cioca

  5. dorela
    03/01/2013 at 21:14

    merge ca naiba!!!! nu se poate accesa niciun cont! daca nu au reusit sa faca ceva mai performant,trebuia sa-l lase la vechiul format.

    • 03/01/2013 at 21:25

      Buna seara,
      Se pare ca multi clienti Eon au probleme cu accesarea contului dupa trecerea la noua versiune. Si mie mi-a mers destul de greu prima data dar acum vad ca e OK.
      Dan Cioca

  6. costel
    03/01/2013 at 22:04

    nu pot sa- mi deschid contul, zice k Codul de activare este incorect.

    • 03/01/2013 at 22:33

      Buna seara
      Eventual sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs. Am vazut ca raspund dupa maxim o zi (lucratoare) la mesajele pe acest email.
      Dan Cioca

  7. NICU
    04/01/2013 at 18:23

    ce tr complectat la sa devi admin ca nu reusesc ??

    • 04/01/2013 at 18:55

      Nu stiu la ce va referiri. Am vazut ca sunt doar 4 profile: persoana fizica, persoana juridica, asociatii proprietari si Altele.
      Dan Cioca

  8. bebe
    07/01/2013 at 08:51

    Nici mi-e nu imi merge sa accesez contul

  9. Relu21
    07/01/2013 at 12:53

    Am accesat contul am fost trimis catre noua versiune si acum nu mai pot sa-l accesez. Ce se intampla? Chiar toate trebuie sa mearga prost in tara asta?

    • dancioca
      07/01/2013 at 15:24

      Buna ziua,
      Eventual sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs. Am vazut ca raspund dupa maxim o zi (lucratoare) la mesajele pe acest email.
      Dan Cioca

      • Gabriela
        07/01/2013 at 21:32

        Multe incercari nereusite pentru a trimite autocitirea. Sectiunea cu Autocitire contor nu se deschide !

        • dancioca
          07/01/2013 at 21:36

          Exact asa am patit si eu prima data cind am incercat noua varianta. Poate sunt ceva probleme azi !

  10. Gabriela
    07/01/2013 at 21:29

    multe incercari nereusite,nu pot trimite autocitirea !
    Am semnalat problema la adresa de e-mail indicata dar nu am primit nici un raspuns

    • dancioca
      07/01/2013 at 21:31

      Buna seara,
      Poate raspuns mai greu la inceput de an !
      Miine o sa introduc si eu contorul si o sa vad daca e OK.
      Dan Cioca

      • dancioca
        08/01/2013 at 21:56

        Am introdus citire contorului in 08.01.2013 si totul a fost OK. La logare la utilizator trebuie introdusa adresa de email (si nu numele de utilizator ca in vechea varianta) si noua adresa de email. Si la autocitire trebuie ales tipul de client (persoana fizica de ex si punctul de consum).
        Dan Cioca

  11. Gabriela
    07/01/2013 at 21:34

    Buna seara,
    ce fac daca ies din perioada de transmitere a facturii ?

    • dancioca
      07/01/2013 at 21:37

      Probabil va referiti la perioada de citire a contorului. Am uitat si eu intr-o luna si au pus ei o valoare care relativ atinut cont de consumul anterior.

  12. Adriana
    08/01/2013 at 07:43

    Am reusit sa trimit datele pe noua versiune am primit si linku-l pentru logare dar din acel moment nu se mai poate face logarea parola a fost resetata de doua ori si primesc acelasi mesaj nume utilizator si parola eronat.In consecinta nu pot transmite autocitirea si nu stiu cum pot rezolva acest lucru.

    • dancioca
      08/01/2013 at 09:03

      Buna dimineata,
      Eventual sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs. Am vazut ca raspund dupa maxim o zi (lucratoare) la mesajele pe acest email.
      Dan Cioca

  13. sergiu
    08/01/2013 at 16:32

    Nici eu nu reusec sa ma conectez la noul cont,altul mai slab nu a-ti gasit?

    • dancioca
      08/01/2013 at 17:01

      Buna ziua,
      Sunt doar client E.on, la fel ca si dvs, nu lucrez acolo.
      Eu doar am semnalat ceva care mi s-a parut util si pt alti cititori.
      Eventual sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs. Am vazut ca raspund dupa maxim o zi (lucratoare) la mesajele pe acest email.
      Dan Cioca

  14. marian gabor
    30/01/2013 at 15:07

    de cand s-a modificat pagina de site asa de frumos merge de nu mai pot intra la mine in cont.imi da eroara la conectare.concluzia…….niste ratati care va bateti joc de abonatii vostri ca va platesc niste servicii si va batreti joc de ei.trebuia lasat dracului asa sa mergea destul de bine.am solicitat o noua parola sau ceva sa pot intra dar nu se deranjeaza nimeni sa imi raspunda la emailuri si la comuri…NESIMTIRE MAXIMA

    • dancioca
      30/01/2013 at 19:20

      Buna seara,
      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt doar un simplu client ca si dvs. In decembrie 2012, atunci cind a aparut noua versiune, am vazut ca era destul de greu de intrat dar dupa aceea, cel putin la mine, a fost OK. In noua versiune trebuie intrat cu adresa de email, si nu cu numele de utilizator ca pina acum (desi pe site scrie toot Utilizator !) si cu noua parola.
      De regula am vazut ca raspund dupa maxim o zi (lucratoare) la mesajele trimise la suport.myline@eon-romania.ro.
      Dan Cioca

    • Terezia Toplicean
      21/02/2013 at 19:08

      De acord,stau o multime de timp se pierde ca sa ajungi sa renunti.

  15. bejusca
    31/01/2013 at 11:25

    Buna ziua,vreau sa va spun si eu problema mea,de 2 luni nu mai reusesc sa imi sau autocitirea,de cind cu asa zisele imbunatatiri,nu am primit nici acum mail,asa cum au primit alte persoane si care se conecteaza ai transmit fara probleme.Sunt indignata pt ca trebuie sa sun mereu la telefon si e mult mai neplacut sa tastez atitea cifre ,pe cind asa cum era,era mult mai bine.Dar la noi tot timpul imbunatatirile in loc sa simplifice,complica.Astept un raspuns,multumesc.

    • dancioca
      31/01/2013 at 11:36

      Buna ziua,
      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt doar un simplu client ca si dvs.
      Pe pagina de start https://myline-eon.ro/ este o rubrica – Ai probleme în accesarea contului. Introduceti adresa de email si o sa primiti instructiunile pe email.
      Puteti si sa intrati la adresa cunoscuta si sa treceti la noua versiune asa cum scrie in articolul meu. In noua versiune trebuie intrat cu adresa de email, si nu cu numele de utilizator ca pina acum (desi pe site scrie toot Utilizator !) ci cu noua parola. Eventual puteti trimite un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro. Pina acum raspundeau destul de repede, dar in ultimul timp vad ca raspund mai greu !
      Dan Cioca

  16. gheo
    04/02/2013 at 19:07

    buna seara
    celor la care se incarca foarte greu datele le recomand sa foloseasca un alt browser diferit de IE, eu de exemplu folosesc Mozilla si merge foarte bine…

    • dancioca
      04/02/2013 at 21:21

      Buna seara,
      Si eu folosesc Mozilla si e OK. De asemenea si cu Chrome merge. Explorer nu prea am mai folosit in ultimul timp.
      Dan Cioca

  17. Gabriela
    04/02/2013 at 21:25

    Buna seara
    La fel ca si luna trecuta am probleme cu trimiterea autocitirii consumului de gaz.
    Versiunea veche la mine a functionat fara probleme. Acum ca si luna trecuta ma chinui de 2 ore si nu reusesc. In loc sa se usureze mai mult se complica lucrurile.!

    • dancioca
      04/02/2013 at 21:30

      Buna seara,
      Eventual sa incercati cu alt browser asa cu a recomandat gheo in comentariul anterior.
      Dan Cioca

  18. Adriana
    05/02/2013 at 08:11

    Buna ziua,
    E f.simplu de creat acest cont, cu putina rabdare si indemanare, se rezolva.Eu am reusit.
    Multumesc!
    Adri

    • dancioca
      05/02/2013 at 09:12

      Buna dimineata,
      Ma bucur ca ati reusit !
      Dan Cioca

  19. raluca
    11/02/2013 at 13:23

    in sfarsit am reusit! nu puteam sa intru in contul meu de cand am instalat noua versiune! dar la utilizator nu mai trebuie pus numele pe care l-am pus cand am creeat contul, ci ADRESA DE E-MAIL!!!! offff si cat chin, pana sa imi dau seama!!!

    • dancioca
      11/02/2013 at 14:09

      Buna ziua,
      Ma bucur ca ati reusit ! Din pacate pe pagina scrie tot Utilizator si multi cred ca introduc vechiul nume de utilizator. Intr-un comentariu am si scris acest lucru. O sa-l inserez si in articol.
      Dan Cioca

    • Terezia Toplicean
      21/02/2013 at 19:40

      Am reusit pana la “punctul de consum”Am trecut adresa mea dar nu reusesc.Inainte intra automat ca doar am comunicat adresa mea cand mi-am facut contul. Zau, m-am saturat. Poate cineva sa ma ajute? Multumesc
      .

      • dancioca
        22/02/2013 at 09:08

        Buna dimineata,
        De fiecare data cind se doreste sa se introduca autocitirea sau sa se intre la Facturi trebuie ales tipul de client (persoana fizica de ex) si punctul de consum. Alegerea trebuie sa se faca din lista care apare, deci nu trebuie introduse manual datele. In versiunea veche nu aparea aceasta problema. E util sa alegeti de fiecare data tipul de client si punctul de consum doar daca in acelasi cont MyLine ati avea mai multe tipuri de cont: de exemplu si o asociatie de proprietari sau inca un punct de consum tot pe fizic. Probabil ca majoritatea clientilor au un singur punct de consum definit in cont si atunci e suparator sa aleaga de fiecare data.
        Dan Cioca

  20. Terezia Toplicean
    21/02/2013 at 19:36

    Reusesc pana la “puntul de consum”degeaba scriu adresa mea , nu merge.Mai de mult treceau ei punctul de consum.

  21. Gleja Cornel
    23/02/2013 at 17:52

    Am incercat sa-mi deschid un cont dar cind introduc contul de activare pe care mi l-ati dat dvoastra mi se raspunde ca nu este corect.

    • dancioca
      23/02/2013 at 19:22

      Buna seara,
      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt doar un simplu client ca si dvs. Eventual sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs.
      Dan Cioca

  22. nicoleta
    05/03/2013 at 18:42

    de unde sa iau cod punct consum de pe factura care este ala ???????

    • dancioca
      05/03/2013 at 21:39

      Buna seara,
      Contul My Line de la Eon se refera pt facturile de gaz. La factura de gaz de la Eon, codul punctului de consum il gasti pe colana din dreapta intre adresa de consum si codul de abonat.
      Dan Cioca

  23. Turbuleasa ion
    29/03/2013 at 19:11

    de ce sa bagat pe factura turbuleasa ion str. gutinului blc3 ap. 25 baia sprie mai multi mc adica 26 mc indecsu nou pe factura este 5234 iar pe contor acum este5208

    • dancioca
      29/03/2013 at 21:12

      Buna seara,
      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt un simplu client ca si dvs. Va rog sa va adresati direct la Eon pt problema dvs. Depinde de ce tip de contract aveti, daca e cu autocitire sau cu grafic de consum. De asemenea depinde daca ati trimis citirea sau nu.
      Dan Cioca

  24. alina
    12/12/2014 at 19:43

    am incercat sa creez un cont pt cineva si am gresit adresa de mail pe care nu am mai putut-o corecta si nu mai pot realiza un cont corect pt utilizatorul respectiv . va rog ajutati

    • dancioca
      12/12/2014 at 22:25

      Eventual puteti trimite un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa le explicati problema. Probabil ca ei pot sterge contul respectiv

  25. Ionut
    14/11/2015 at 11:25

    Am ibcercat si eu sa-mi creez cont,imi da eroare la nume ! Deci E.On stie mai bine decat mine cum ma cheama !
    De tot rasul!
    Si sa nu-mi spuna nimeni sa accesez serviciul de suport clienti ca m-am lecuit!
    E.On e stat in stat dar asta nu va mai dura mult timp 😉

    • dancioca
      14/11/2015 at 11:36

      Buna ziua,
      Incercati totusi sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs.
      Am vazut ca raspund dupa maxim o zi la mesajele pe acest email.

  26. 11/03/2016 at 08:11

    Nu pot intra pe site-ul myline-eon.ro ce se intampla? de ce nu pot intra ?

  27. 11/03/2016 at 08:15

    Nu pot intra pe siteul myline-eon.ro ce se intampla? de ce nu pot intra?

    • dancioca
      11/03/2016 at 10:20

      Buna ziua,
      Am vazut si eu ca nu functioneaza acum. eventual trimiteti email la suport.myline@eon-romania.ro. Eu nu am nici o legatura cu EON, dunt un simplu client ca si dvs.

  28. george290
    15/07/2016 at 07:16

    Buna ziua.am incercat sa dezactivez factura electronixa si nu vrea.imi spune ca dupa 90 zile.eu plec din tara iar mama soacra nu se descurca cu internetul

    • dancioca
      15/07/2016 at 10:28

      Buna ziua,
      Incercati sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs.
      Am vazut ca raspund dupa maxim o zi la mesajele pe acest email. Poate exista totusi o metoda mai rapida de dezactivare a facturii electronice.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *