Drumul de intoarcere de la Paris

Iata ca a venit si momentul sa ne intoarcem spre casa. Am mers pe acelasi traseu facut invers la sosire si descris aici. Chiar cind am ajuns la Porte Maillot a inceput sa ploua. Ne-am refugiat in Mall-ul de sub Palais des Congrès. Chiar vizavi era statia de autobuz spre Aeroportul Beauvais. Autobuzul a plecat putin mai repede decit cea mentionata in orar. Probabil ca din cauza faptului ca fiind simbata dupa amiaza traficul era destul de aglomerat.

Calatoria a durat aprox 1 ora si 15 minute, ca si cea de la venire. Am constatat ca am trecut foarte aproape de hotelul Ibis Budget Courbevoie Paris La Defense. Era bine de stiut acest lucru atunci cind am venit !

Am ajuns cu bine la Aeroport si am mai stat putin sa ne uitam la magazinele de acolo. Desi aeroportul era destul de mic, totusi erau mai multe terminale de check-in:

Intrucit am avut check-in online am mers diresc la verificarea bagajelor. Nu am avut nici o problema.  Avionul care trebuia sa ne duca la Timisoara a ajuns la timp, asa ca si noi am plecat la timp spre casa:

Si de data asta avionul a fost aproape plin. Zborul a decurs normal si am aterizat cu bine la  Timisoara, si de aici cu masina acasa la Arad.

A fost o excursie extraordinara in intr-un loc extraordinar ! Am mers pt a cincea oara cu avionul cu Wizzair si pentru a doua oara la Paris.

Daca v-a placut ceea ce v-am povestit va invit si pe voi sa mergeti la Paris.

Va asigur ca Parisul este un loc care merita vazut de mai multe ori !

Toate imaginile si filmele realizate la Paris in perioada 06-10.12.2012 le puteti vedea aici, iar cele 22 articolele despre excursia la Paris le puteti citi aici.

Informatii utile despre Paris puteti citi aici.