Reincarcare cartela din contul MyVodafone

sigla_vodafoneScriam aici ca recent mi-am portat o cartela de Cosmote in Vodafone. Mi-am accesat din nou contul MyVodafone, cu vechile date, intrucit pina in 2009 cartela era in Vodafone. In 02.01.2013 a trebuit sa-mi reincarc cartela, ca sa pot sa-mi reinoiesc extraoptiunea. Am urmat instructiunile si am folosit pt plata un card la care aveam activat 3D Secure. Interesant a fost ca tranzactia a fost aprobata fara sa mai apara fereastra specifica pt a introduce parola de 3D Secure. Si mai interesant  a fost ca nici vorba sa primesc pe email confirmarea tranzactiei cu cardul imediat dupa efectuarea platii. In Contul MyVodafone tranzactia aparea cu mesajul Autentificare in curs de desfasurare. Nu am primit nici SMS de confirmare a reincarcarii.

Dupa aprox trei ore am trimis un mesaj pe formularul de conact unde explicam situatia. Nu am primit nici pina acum nici un raspus, dar dupa aprox o ora am primit SMS de confirmare a reincarcarii, iar in contul MyVodafone tranzactia aparea ca efectuata. De asemenea am primit si email de confirmare a platii. In mesajul primit pe email am vazut ca operatorul este Netopia Mobilpay. Imi amintesc ca am mai reincarcat cartela din contul MyVodafone si atunci operatorul era Gecad (actualul PayU), iar confirmarea platii venea pe email imediat dupa plata.

Poate a fost o problema doar atunci cind am facut eu plata. O sa vad luna viitoare cind o sa reincarc din nou cartela.

Actualizare 05.01.2013

Am primit in dupa amiaza zilei de 04.01.2013 un raspuns pe email de la Vodafone. In care eram informat ca in 02.01.2013 creditul a fost alocat pe numarul meu, fara sa se mentioneze nimic de intirzierea cu care s-a facut reincarcarea.

Actualizare 31.01.2013

Am incarcat in 31.01.2013 din nou din contul MyVodafone. De data asta totul a fost OK. Imediat dupa plata tranzactia aparea in cont. Am primit imediat si SMS cu valoarea reincarcata si email de la Netopia Mobilpay. Creditul aparea si la interogarea de pe telefon. Dupa aproximativ o ora creditul a aparut si in contul MyVodafone. Probabil ca data trecuta a fost o mica problema care s-a reglementat intre timp.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *