S-a schimbat metoda de autentificare la Raiffeisen Online

sigla_raiffeisenAm incercat in 02.02.2013 sa folosesc serviciul Raiffeisen Online de la Raiffeisen Bank. Am incercat sa utilizez ca si pina acum dispozitivul token si cardul cu cip Raiffeisen Online pt autentificare. Dupa 3 incercari dupa care imi aparea ca nu am introdus bine codul de autentificare, a aparut ca mi-a fost blocat contul. Am sunat la numarul de suport – 0213065555 – si dupa mesajul de intimpinare am aflat ca din 01.02.2013 s-a modificat metoda de autentificare .

De la operator am aflat ca trebuie introdus in token cardul de debit sau cardul de credit (cu cip) si tastat pin-ul corespunzator fiecarui card si nu ca si pina acum cardul cu cip Raiffeisen Online pt autentificare. In rest operatiunile sunt identice ca si pina acum.

Pe pagina serviciului Raiffeisen Online am vazut doar un banner in care se indica ca se foloseste pt autentificare cardul de debit sau de credit, dar la explicatii si la ghidul demo interactiv era indicat vechiul card Raiffeisen Online.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *