Reclame Romtelecom din perioada 2000 – 2005

Am publicat recent reclame cu Tarife Romtelecom din perioada 2000 – 2004. Tot din colectia proprie, puteti vedea aici reclame la serviciile si produsele Romtelecom din perioada 2000 – 2005:

Multe dintre reclame sunt referitoare la serviciile suplimentare disponibile in centralele digitale: apel in asteptare, redirijarea apelurilor, parole, etc, precum si la diverse servicii (ISDN, mesagerie vocala, telverde, etc) care au inceput a fi oferite in acei ani.

La sfirsitul anilor ’90 era sloganul Romtelecom – De la om la om. Apoi din 200 s-a transformat in Romtelecom – Dincolo de cuvinte si din 2005 in Romtelecom – Sa auzim de bine. Dar intrucit incepind cu acei ani nu prea se auzea de bine din partea de voce fixa au aparut serviviile ADSL, sub brandul Clicknet, care a rezistat pina in 2013. Din 2006 a aparut si televiziunea DTH cu brandul Dolce. Intrucit veniturile din telefonie fixa s-au diminuat considerabil si sloganul a trebuit sa tina pasul cu realitatea. Acum sloganul este Romtelecom – televiziune, internet, telefonie.

Iata cum si sloganul publicitar urmareste evolutia unei firme si trebuie sa reflecte cit mai bine serviciile oferite.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *