Modificari la serviciul HomeBank de la ING BANK

sigla_ingZilele trecute am vazut in aplicatia Home Bank de la ING BANK urmatorul mesaj in casuta de mesaje:

Informatii ING Bank – Modificari Home’Bank

ING Home’Bank reprezinta un mod placut dar mai ales sigur de a-ti adminstra banii.  Pentru a pastra aceste calitati, suntem mereu atenti la cele mai noi protocoale in domeniu si facem eforturi sa le integram in sistemul nostru. Astfel, am creat si optimizat Modulul Inteligent de analiza a Tranzactiilor (pe scurt, MiaT). Aceasta solutie sporeste securitatea ING Home’Bank si preintampina eventuale tentative de utilizare neautorizata.

Iata ce aduce nou MiaT incepand cu 1 decembrie 2013:

1.      Noi modalitati de autorizare a operatiunilor in ING Home’Bank

Incepand cu 1 decembrie 2013, va intra in functiune optiunea de prevenire a transferurilor neautorizate pentru platile care ies din tiparul tau obisnuit, efectuate atat prin Home’Bank Standard (accesat prin intermediul unui browser instalat pe un dispozitiv cu acces la  internet – ex: PC, laptop, telefon mobil, etc), cat si prin aplicatia Home’Bank pentru tableta/smartphone (accesata prin intermediul Aplicatiei “ING Home’Bank” descarcata din AppStore sau GooglePlay pe un dispozitiv de tip tableta sau smartphone, cu acces la internet). In functie de tranzactiile pe care le faci in general, autorizarea operatiunii curente se va face prin:

a.      Apasarea butonului OK/Confirma/Autorizeaza (afisat dupa confirmarea detaliior) sau

b.      Introducerea Parolei1 sau

c.      Introducerea Codului de Raspuns generat de Digipass sau

d.      Introducerea Codului de Raspuns/Parolei si confirmare suplimentara

Confirmarea suplimentara a tranzactiei va putea fi efectuata:

  • prin introducerea unui cod SMS in pagina de autorizare a tranzactiei.

Codul SMS reprezinta o parola numerica formata din 6 cifre pe care ti-o trimitem prin SMS la numarul de telefon mobil pe care ni l-ai dat;

sau

  • telefonic, apeland un reprezentant ING la numarul de telefon +4021 402 8393

In functie de anumite caracteristici ale operatiunii, ca de exemplu valoare, frecventa dar si alte criterii interne (confidentiale pentru pastrarea securitatii), va fi disponibila una din metodele de autorizare de mai sus.

1 Alegi o parola ce contine intre 8 si 32 caractere alfanumerice (cel putin o litera mica, o litera mare si o cifra)              

2.      Parola

Tot din 1 decembrie, daca ti-ai activat deja o Parola sau daca iti vei activa o Parola din meniul Acces Rapid din Home’Bank Standard, o vei putea folosi atat pentru operatiunile pe care le vei efectua din Aplicatia Home’Bank pentru tableta/smartphone, cat si pentru cele pe care le vei efectua din Home’Bank Standard, gratie noilor modificari aduse MiAT, care ne permit extinderea utilizarii Parolei.

De asemenea, cu ajutorul Parolei vei putea efectua transferuri in RON fara limita de tranzactionare. Fac exceptie transferurile in valuta carora li se va aplica in continuare o limita de maxim 100.000 EUR pe tranzactie.

Pe 1 decembrie 2013, aceste modificari vor intra in vigoare si vor prevala asupra prevederilor anterioare ale Contractului privind furnizarea serviciului Home’Bank pentru persoane fizice, incheiat cu ING Bank.  In conformitate cu prevederile acestuia, modificarile se considera ca fiind acceptate, fara sa mai fie necesara incheierea unui act aditional.  Oricand poti solicita un exemplar al Conditiilor Generale privind furnizarea serviciului Home’Bank pentru persoane fizice, iar noi iti vom transmite acest document in mod gratuit, pe orice suport durabil.

In cazul in care nu esti de acord cu aceste actualizari ale serviciului Home’Bank (desi sunt imbunatatiri importante), este necesar sa sa te adresezi Agentiei/Office-ului de care apartii sau sa notifici ING Bank la adresa de e-mail contact@ing.ro pana la termenul sus mentionat, urmand ca, la implinirea acestuia, Contractul sa inceteze, considerandu-se denuntat de catre Banca prin prezenta notificare.

Pentru orice informatii iti oferim asistenta la numarul de telefon Home’Bank +4021 402 83 93 (de luni pana duminica in intervalul 07:00 – 23:00).

Iti multumim pentru ca folosesti cu placere Home’Bank.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *