Confirmarea platii in aplicatia Contul meu de la Orange

sigla_orangeAm observat ca in aplicatia Contul meu de la Orange apare foarte tirziu confirmarea unei plati a facturii. Mai mult, la citeva zile dupa data emiterii facturii (pe care am regasit-o in aplicatie), la suma de plata era tot 0 lei, factura anterioara fiind platita.

Aceeasi intirziere am constatat-o si in cazul incarcarii unei cartele Orange in aplicatia Contul meu. Creditul incarcat apare in cont cu o mare intirziere.

Am intrebat la Orange utilizind formularul de contact de ce apare aceasta intirziere. Dupa citeva zile am primit un raspuns care m-a uluit de-a dreptul:

“… in functie de modalitatea de plata pentru care optati, o plata se aloca in contul dumneavoastra de facturi astfel:

– 1 zi lucratoare, daca se plateste la casierie Orange,

– 4 zile lucratoare, daca faceti plata prin banca,

– 6 zile lucratoare daca efectuati plata online prin aplicatia ‘’Contul meu’’,

-10 zile daca platiti prin Posta sau Trezorerie”

Mi se pare incredibil pt o companie de talia Orange sa aiba o aplicatie pretinsa online si in care o plata efectuata online cu cardul din aplicatie sa apara confirmata dupa 6 zile lucratoare ! Oare datele sunt verificate manual si apoi incarcate tot manual in aplicatie ?

Oare cum se poate ca la la alti furnizori de servicii care au aplicatii similare (de ex. Romtelecom, Enel, Eon, etc.) confirmarea sa fie mult mai rapida sau chiar instant ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *