Myline de la E.ON – o versiune imbunatatita

mylineAm intrat recent in contul Myline de la E.ON si am vazut ca are o versiune imbunatatita.

Informatiile sunt mai usor accesibile. In partea de sus a meniului sunt: Ce este E.ON Myline ? / Modalitati de plata / FAQ / Contact, iar in meniul din stinga sunt: Contul meu / Abonanti si locuri de consum / Facturile mele / Verificari si revizii / Explicatii factura.

Logarea in cont se face cu adresa de email (acum scrie acest lucru, pina acum era scris Utilizator) si cu parola. Se pot defini profile specifice pt fiecare loc de consum: Persoana fizica, Persoana juridica, Asociatie de Proprietari si Altele. Se poate face cont Myline atit pt clientii E.ON de gaze naturale cit si pt cei de electricitate.

Ghidul de utilizare (editia 31.01.2014) pt noua versiune a serviciului Myline il puteti consulta aici.

Alte informatii despre E.ON puteti citi aici.

4 comments for “Myline de la E.ON – o versiune imbunatatita

  1. mariana bota
    07/08/2016 at 08:58

    Mi am create cont (mai bine spus am crezut ca l-am creat)pt autocitire si Plata facturi online dar a fost imposibil sa ma loghez ;pur si simplu imi afisa parola incorecta Asta a durat vreo 2 ore -cu pauze si nervi si transpiratie pe canicula sambata
    Azi e duminica dim ,am reluat procesul dar tot degeaba.
    Bravo Eon my line
    Easy!

    • dancioca
      07/08/2016 at 20:17

      Buna ziua,
      Incercati sa apasati Ai uitat parola? si sa introduceti adresa de email. Probabil ca se va reseta parola.
      Puteti si sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs.
      Am vazut ca raspund dupa maxim o zi la mesajele pe acest email.

  2. Elena Vierasu
    05/12/2016 at 20:41

    BUNA SEARA,
    Nu pot sa cred,incerc de 2 ore sa imi creez cont pe e.on Myline,am factura in fata cu nr loc de consum ,si nu ma lasa ,aratandu/mi mesajul ,ca nr loc de consum nu e corect.
    Este ceva imposibil,sunteti de 2 lei in ceea ce priveste aceasta aplicatie
    Multumesc ,>sunteti suuuper>

    • dancioca
      11/12/2016 at 17:53

      Buna seara,
      Nu am nici o legatura cu Eon, sunt un simplu client ca si dvs.
      Incercati sa trimiteti un mesaj la suport.myline@eon-romania.ro si sa semnalati problema dvs.
      Am vazut ca raspund dupa maxim o zi la mesajele pe acest email.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *