MyAccount de la Telekom

sigla_telekom_1Aplicatia MyAccount a fost disponibila pentru clientii Romtelecom din septembrie 2008, iar din martie 2010 se pot plati online si facturile Romtelecom. De asemenea si clientii Cosmote isi puteau crea un cont denumit Webcare de unde din aprilie 2012 se putea plati online factura si incarca cartela, iar din martir 2014, odata cu modificarea paginii cosmote.ro vechiul Webcare s-a transformat in MyAcount.

Dupa data de 13.09.2014 cind paginile romtelecom.ro si cosmote.ro s-au unificat in telekom.ro am vazut ca s-au unificat si cele doua conturi online. Am primit mesaje pe adresele de email cu care m-am inregistrat la ambele companii in care eram informat despre aceasta unificare. Am intrat pe link-ul Inregistrare din partea dreapta sus a paginii www.telekom.ro si m-am autentificat cu adresa de email si parola atit pt vechiul cont Romtelecom (si pt fizic si pt juridic) cit si pt contul Cosmote (in acest caz vechea autentificare se facea cu un username si parola). A mai trebuit sa accept termenii si conditiile serviciilor si apoi am avut acces la MyAccount in care am gasit vechile date intr-o alta prezentare.

Pentru crearea contului in cazul unui client rezidential se intra e site-ul www.telekom.ro si in bara de sus in partea dreapta se intra pe link-ul  Inregistrare. Trebuie introduse urmatoarele date:

– adresa de email (la care aveti acces)

– parola aleasa

– prenume, nume si CNP

– numarul de telefon fix sau mobil

– textul de securitate care apare in formular

Dupa aceea se apasa butonul Creeaza cont. Pe adresa de e-mail specificată se primeste un link de validare care trebuie accesat în maxim 30 de minute

După validarea link-ului primit pe adresa de e-mail, îţi poţi personaliza contul cu:

  • numărul de telefon Telekom Romania Mobile: vei primi un mesaj de confirmare și vei fi direcționat către o pagină unde va trebui să introduci codul primit prin SMS.
  • codul de facturare Telekom Romania: pentru ca validarea codului de facturare să poată fi făcută, codul numeric personal introdus la crearea contului trebuie să fie cel cu care s-a încheiat contractul cu Telekom Romania.

Se poate crea MyAccount si pt utilizatorii de cartele preplatite Telekom.

Pentru a accesa contul MyAccount se intra pe site-ul www.telekom.ro si in bara de sus in partea dreapta se intra pe link-ul Autentificare cu adresa de email si cu parola aleasa. Parola se poate schimba ulterior din meniu.

In MyAccount meniul ofera mai multe informatii si servicii:

– Serviciile clientului

– Facturi si anexele la facturi

– Istoric plati

– Plata online – se poate plati online factura utilizind orice card bancar cu care se pot face plati pe Internet

– Oferte de loializare

– Notificari si Factura electronica notificare prin e-mail la emiterea unei noi facturi; factura doar în format electronic (nu se mai primeste factura pe hirtie prin Posta); notificare prin SMS la emiterea unei noi facturi

– Factura detaliata (inclusiv pentru convorbirile nefacturate inca)

– Reincarcare cartela preplatita Telekom si activarea de extraoptiuni.

– Administrare serviciu Fon

Pt crearea My Account pt persoane juridice este necesara semnarea unui contract separat pt furnizarea acestui serviciu, inainte se a putea face inregistrarea. Pt contract trebuie sa va adresati reprezentantului de vinzari alocat.

Detalii despre aplicatia mobila My Account puteti citi aici.

Actualizare 04.05.2015

Am incercat saptamina trecuta in fiecare zi sa personalizez un cont My Account al unei cunostinte. Si-a creat contul dar nu a reusit sa-l personalizeze, adica sa adauge codul de facturare pt Telekom fix. Am incercat si eu sa introduc codul de facturare, dar de fiecare data apare mesajul “Serviciul este indisponibil momentan. Te rugăm să încerci mai târziu.” Am incercat zilnic dar nici o sansa ! In 30.04.2015 am trimis o sezizare utilizind formularul de contact. Sa vedem ce raspuns voi primi.

Actualizare 06.05.2015

Am primit raspuns de la Telekom in 05.05.2015. Se mentiona ca pt codul de facturare respectiv era creat un cont My Account cu o alta adresa de email. Deci practic de aceea aparea eroarea, intrucit nu se mai putea asocia la un alt cont My Account. Daca era afisat un mesaj clar si nu generic, cu siguranta descopeream mai repede greseala !

15 comments for “MyAccount de la Telekom

  1. doc
    20/09/2014 at 07:56

    pe bune ? Urmezi instructiunile si functioneaza !!!

  2. voican
    02/10/2014 at 18:05

    incredibil cat de usor poate fi…doar ca sectiunea ‘plati’ cum ai spus tu sau ‘plata online’ cum apare pe factura..sunt superbe,perfecte,sublime…dar lipsesc cu desavarsire

  3. laura p
    14/10/2014 at 15:49

    Si mai grozav ca nu poti sa.ti personalizezi contul pt ca nu poți sa introduci codul de facturare pt ca serviciul este indisponibil momentan ..
    de vreo câteva ssăptămâni
    Super

  4. basca gheorghe
    15/10/2014 at 12:08

    de ce n-au reusit sa importe vechile conturi ?
    chiar asa slabi is ?

  5. Dragos
    23/10/2014 at 09:44

    In continuare personalizarea contului este indisponibila momentan si ca urmare nu poti sa-ti vezi serviciile si facturile.
    Iar fara sa-ti vezi serviciile practic nu ai nici un My Acoount.

  6. ion draghici
    04/11/2014 at 21:12

    cit de dobitoc poate fi cel ce a schimbat asta mai se mira ca de ce nu platim la timp cel mai bine e sa nu le mai dam nici un ban si sa mergem la alt furnizor de televiziune si net

  7. george
    12/11/2014 at 20:38

    fratilor,spre rusinea mea,nu stiu care este codul de facturare,am incercat cu codul de client dar vad ca nu e asta.va rog sa imi spuneti cam unde il gasesc pe factura

    • dancioca
      12/11/2014 at 21:14

      Codul de facturare (de 14 cifre) il gasiti in partea stinga sus a facturii, sub Numar telefon/cont.

      • banu
        21/11/2014 at 13:33

        dece nu se poate descarca factura electronica

  8. aurelia
    22/11/2014 at 21:28

    nimic nu merge angajati pe cineva care se pricepe

  9. TEODOR
    26/12/2014 at 18:03

    Domnilor de la Telekom ,citeste cineva aceste postari?!Nu vedeti ca nu mai merge My Account asa cum mergea in Romtelecom? Platiti o serie de recuperatori care cer la telefon ca plata facturii sa nu fie intarziata!Posta vine cu intarziere de o saptamana si mai dispunem de 7 zile de plata fara penalizari … dupa care urmeaza amenintari la telefon.PoATE CINEVA DIN DEPARTAMENTUL IT INCEARCA SA-SI ACCESEZE UN CONT, CA SA VADA CAT DE “PRIETENOS”” ESTE SISTEMUL Dv.Si nu va mai mirati ca in contextul actual nu primiti banii la timp nici din partea celor care vor sa faca plata . Cam multe luni fara nici un fel de reactie !

  10. eugen
    02/02/2015 at 14:41

    cea mai proasta aplicatie posibila, nu functioneaza deloc. Ma asteptam ca o companie atat de mare si profitabila sa fie capabila de ceva mai bun. Cu prima ocazie renunt la serviciile voastre

  11. Arhip Ioan Traian
    13/02/2015 at 11:29

    V-am apelat si scris in cateva randuri cu rugamintea sa-mi concentrati intr-un singur cont facturile Telekom (mobil 0765875453 si fixe 0216683656 si 0248561105), mi-ati raspuns cu explicatii pt administare cont (cea ce de fapt incercasem fara succes), dar nu a dat rezultatul dorit. Ce se poate face? Cu bine, T. Arhip

    • dancioca
      13/02/2015 at 12:43

      Buna ziua,
      Din pacate nu am nici o legatura cu Telekom, sunt un simplu client ca si dvs.
      Am vazut si eu ca noua aplicatie My Account este mai greoaie ca si cea veche.
      Cred ca ar trebui sa le solicitati cumularea facturilor actuale (la 1234 sau la un magazin) intr-una singura si apoi probabil ca o sa puteti sa le vedeti si in My Account.

  12. 14/03/2016 at 12:23

    Si… Deci nu imi pot citi pe mobil noua factura acuma ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *