O varianta imbunatatita a serviciului ING 3D Secure

sigla_ingIn 31.03.2015 am primit pe email urmatorul mesaj de la ING BANK:

Draga Client,

Cand vine vorba de securitatea tranzactiilor pe internet, niciun efort nu este prea mare pentru a o garanta

Pentru ca tu sa faci platile pe internet cu cardul ING foarte usor si in deplina siguranta, incepand cu data de 06.04.2015 iti vom oferi o varianta imbunatatita a serviciului ING 3D Secure*.

Ce e nou?

Pentru autorizarea tranzactiilor facute cu cardul pe internet, ti se va solicita sa introduci o parola care iti va fi trimisa prin SMS. De fiecare data vei primi o alta parola, care va fi valabila exclusiv pentru tranzactia respectiva.

Daca ai deja o parola fixa stabilita pentru cardul tau inrolat in serviciul 3D Secure, aceasta nu va mai fi valabila incepand cu data mai sus mentionata.

Ce trebuie sa faci tu

Parola 3D Secure va fi trasmisa la numarul de telefon mobil inregistrat pe numele tau in sistemele bancii: **** *** *** (apar doar ultimele 3 cifre). Este foarte important sa te asiguri ca aceasta informatie este actualizata! Poti modifica oricand numarul de telefon mobil prin intermediul ING Home’Bank cu digipass sau in ING Office-ul de care apartii.

Ce mai trebuie sa stii

A fost actualizat si documentul Conditii Generale Privind Utilizarea Cardurilor Pentru Persoane Fizice, parte din contractul ce reglementeaza emiterea si utilizarea cardurilor pentru persoane fizice. Poti descarca noua versiune a documentului accesand link-ul www.ing.ro sau o poti solicita oricand in orice ING Office.

Pentru orice alte informatii, iti oferim asistenta prin intermediul serviciului My’Line, la numerele de telefon 0214028301 (Romtelecom), 0314068301 (RDS), 0372388391 (Vodafone), 0374138391 (Orange) (linii telefonice disponibile 24h din 24, 7 zile pe saptamana) sau te rugam sa ne scrii la adresa de e-mail contact@ing.ro.

Iti dorim spor la cele mai sigure cumparaturi online!

Pina acum parola pt 3D Secure se stabilea o singura data, la activarea onine a serviciului pt fiecare card in parte. O sa incerc dupa data de 06.04.2015 si o sa vad cum se desfasoara plata. Si in cazul Home Bank se poate faca autentificarea cu Digipass sau cu o parola si apoi cu un cod care se primeste prin SMS, pe numarul de telefon inregistrat in sistem. Din pacate la ING se poate inregistra doar un singur numar de telefon pt Home Bank, iar in cazul in care nu se poate trimite SMS spre acest numar (din cauza operatorului care face trimiterea SMS-urilor sau a operatului de telefonie mobila in care este numarul de telefon) atuci nu este posibila autentificarea in Hoe Bank. Am auzit in ultima perioada astfel de probleme pt numerele de telefon din Digi Mobil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *