Serviciul Relatii cu Asiguratii din CNAS exista ?

sigla_cnas_1Scriam zilele trecute ca Mi-am activat cardul de sanatate ! A fost o experienta placuta si surprinzatoare in acelasi timp, dar care nu ma poate face sa uit o experienta amara cu CNAS.

Am dorit sa contactez CNAS pt a vedea de ce fiica noastra nu a primit cardul de sanatate prin posta. A implinit 18 ani in timestrul IV din 2014, deci ar trebui sa aiba deja card de sanatate. Am introdus CNP-ul ei aici si mesajul care aparea la interogare a fost: Persoana nu are card emis! Pe cardul meu de sanatate este un numar gratuit unde ar trebui sa se ofere informatii pt asigurati: 0800800950. Sun la acest numar de doua saptamini dar nci vorba sa raspunda cineva. Apare un mesaj vocal ca cel care suna are 5 minute sa-si inregistreze mesajul, dar apoi imediat apare un revers apel urmat de ton de ocupat sau de un mesaj ca numarul apelat este ocupat. La unele apeluri mi-a mai aparut si un mesaj prin care eram informat ca nu mai exista spatiu pt inregistrarea mesajelor vocale. Incredibil ca in 2015 sa existe un numar gratuit pt relatii cu clientii la care sa-ti inregistrezi mesajul vocal !

Vazind ca nu reusesc sa sun la acest numar de telefon am incercat sa caut alte solutii de contact pe pagina www.cnas.ro. Am gasit aici informatii despre Serviciul Relaţii cu Asiguraţii, Presă şi Purtător de Cuvânt. Am incercat sa-i contactez utilizind formularul de contact, adresa de email relpubl1@casan.ro precum si la numerele de telefon 0372309236 si 0372309262. La mesajele trimise prin formularul de contact si pe email inca nu am primit raspuns, iar la cele doua numere de telefon ori nu a raspuns nimeni ori era ocupat. Incercarile de a trimite mesaje si de ai contacta telefonic le-am facut de mai multe ori si in zile diferite. Mai incerc pe toate cele trei canale. poate totusi va raspunde cineva !

Chiar in timp ce scriam am descoperit ca a aparut pe pagina www.cnas.ro, in partea dreapta , la Servicii, o noua optiune – Relatii publice online. Am competat si aici formularul si dupa completare a aparut mesajul: Petiția dumneavoastră a fost trimisă cu succes! Puteți verifica petiția cu ajutorul codului de verificare primit prin e-mail. Dar pe edresa de email nu am primit nici un cod de verificare …

Dupa atitea incercari nereusite mi-am pus intrebarea din titlu: Serviciul Relatii cu Asiguratii din CNAS exista ? Poate ca exista doar pe pagina web si nu vrea sa intre in contact cu asiguratii ! Am auzit in 11.05.2015, la radio, o declaratie a directorului CNAS ca toti asiguratii care inca nu au card vor primi cardul in maxim doua luni, deci asta ar insemna pina in 11.07.2015. Sa fie oare asa ? Sincer am serioase indoieli ca se va intimpla cu adevarat acest lucru. Toata campania de comunicare a CNAS, a fost, dupa parerea mea, purtata la nivel de amatori. Am auzit doar mesaje ca sunt de vina ori medicii ori pacientii pt ca sistemul nu functioneaza. Nu am gasit de exemplu pe pagina www.cnas.ro nici o informatie simpla si clara despre rolul cardului, cum se foloseste in farmacie, cum se ridica medicamentele de pe reteta de o alta persoana decit titularul si de alte asemenea situatii care le putem intilni in practica. Am gasit in schimb informatii despre organigrama, conducere, atributii, misiune, viziune, obiective, legislatie, programe, etc.

Poate viitorul va suna mai bine, cum era o reclama mai veche la o companie de telefonie mobila din anii ’90…

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *