Indisponibilitate E.ON Myline in perioada 18-22.06.2015

mylineAzi 17.06.2015 am primit urmatorul mesaj de la E.ON:

“Stimate client,

Vă informăm că în perioada 18 – 22 iunie 2015 este programată derularea unor operaţiuni de mentenanţă a sistemului informatic, motiv pentru care portalul E.ON Myline va fi indisponibil.

Astfel, în această perioadă, nu este disponibilă plata online a facturilor din contul dumneavoastră E.ON Myline, iar comunicarea indecşilor autocitiţi poate fi efectuată doar telefonic, prin apelarea Centrului de Servicii Clienţi E.ON la numerele de telefon 0801000366 sau 0265200366.

Vă mulţumim pentru înţelegere,

E.ON Energie România”

Am vazut ca acelasi mesak apare si la accesarea adresei https://myline-eon.ro.

Alte informatii despre E.ON puteti citi aici.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *