Drumul de intoarcere din Cipru

Saptamina petrecuta in Cipru a trecut pe nesimtite. Am vizitat o insula plina de istorie, inca despartita de o granita care desparte oamenii care pina in 1974 au trait impreuna. Am avut ocazia sa stam in doua hoteluri: Kaya-Artemis (din zona Famagusta) si Oscar (din Kyrenia) si am vizitat Peninsula Karpaz precum si orasele Famagusta, Kyrenia, Larnaca, Limassol, Paphos si capitala Nicosia. A fost o experienta interesanta sa exploram un loc minunat unde clima este mai blinda decit la noi si unde turistii sunt prezenti tot timpul anului.

In dimineata zilei de 02.02.2017, dupa micul dejun, am plecat cu autocarul de la hotelul Oscar din Kyrenia la Aeroportul Ercan. Imediat dupa intrarea in Aeroport era un control al persoanelor si bagajelor. Apo urmau ghiseele de checkin, controlul pasapoartelor si verificare propriuzisa a bagajelor. Aeroportului. Am zburat tot cu Pegasus Airlines pina la aeroportul Sabiha Gokcen din Istambul si de acolo cu aceeasi companie pina la Bucuresti. Plecarea din Ercan a fost cu o intirziere de aproximativ o ora dar in Istambul era suficient timp pt a a prinde cursa de Bucuresti. Am ajuns cu bine la Aeroportului Henri Coanda (Otopeni) din Bucuresti si de acolo am mers spre Gara de Nord cu autobuzul Expres 780). De aici am mers cu trenul (la cuseta) pina la Timisoara si de aici cu masina la Arad.

Iata mai jos imagini realizate in 02.02.2017 din autobuzul care ne-a dus pina la Aeroportul Ercan, si pe ruta Ercan – Bucuresti:

A fost o excursie excelenta intr-o insula extraordinar de interesanta! Am fost pt prima data in Cipru, si poate, cine stie, o sa mai mergem acolo.

Daca v-a placut ceea ce v-am povestit va invit si pe voi sa mergeti la Cipru.

Va asigur ca Cipru este un loc care merita vazut !

Toate imaginile si filmele realizate in Cipru in perioada 26.01-02.02.2017 le puteti vedea aici, iar toate articolele despre excursia lin Cipru le puteti citi aici.