Drumul de intoarcere din Grecia

Dupa cele 8 zile petrecute in Olympic Beach a venit si momentul intoarcerii. In ultima zi- duminica 16.07.2017 –  timpul a fost noros si apoi a plouat. Dimineata am fost la plaja dar soarele era ascuns printre nori. Macar nu ne-a parut rau ca plecam! La prinz am mincat in statiune si am revenit la Vila Elena sa ne luam bagajele. Am plecat cu un taxi pina in Paralia Katerini la hotelul de unde urma sa luam autocarul Mirific Travel.

Autocarul a plecat la timp pe o ploaie mocaneasca care parca ne amintea ca vine toamna, chiar daca era in iulie! Autocarul a venit pe traseul Grecia, Macedonia, Serbia si am intrat in tara tot pe la vama Stamora-Moravita. Soferii au mers bine (poate cam prea repede si cu mai putine opriri ca si la drumul dus) si am noroc ca nu am stat mult la nici o granita. Am ajuns cu bine in dimineata zilei urmatoare la Arad.

Iata ca s-a terminat si concediul acesta. Am petrecut 8 zile cu soare (cu exceptia ultimei zile) in statiunea Olympic Beach pe Riviera a Olimpului, la poalele Muntelui Olimp.

Toate articolele din seria Concediu 2017 le puteti citi aici.