In luna ianuarie 2019 serviciul MyEnel va avea functionalitati reduse

In 28.12.2018 am primit de la Enel urmatorul mesaj:

Bun găsit,

Pentru Enel, noul an înseamnă actualizarea sistemelor noastre informatice. Pentru tine, clientul nostru, acest lucru înseamnă că vom administra cu eficiență sporită relația dintre noi: fie că este vorba de flexibilitatea serviciilor online sau de automatizarea unor procese, ne dorim să reacționăm în timp util la nevoile tale.  

Ca parte a acestui proces amplu, pe parcursul lunii ianuarie serviciul MyEnel va avea funcționalități reduse.

Ce înseamnă acest lucru?

  • În perioada 1 – 14 ianuarie orice plată pe care o vei efectua va fi înregistrată în sistemele informatice, însă va putea fi vizualizată în contul tău MyEnel începând cu luna februarie 2019. Soldul afișat pe tot parcursul lunii ianuarie 2019 va fi soldul tău la data de 31 decembrie 2018;  
  • Nu vor fi emise noi facturi, iar procesul de facturare va fi reluat după actualizarea sistemelor informatice. Scadențele se vor calcula de la data emiterii; 

În a doua jumătate a lunii ianuarie, din păcate, toate functionalitățile serviciului MyEnel vor fi indisponibile.

Din februarie ne întoarcem cu forțe proaspete și cu serviciile tale online preferate!   

Mulțumim pentru înțelegere și te asigurăm că facem tot posibilul ca aceste acțiuni să nu impacteze factura ta de energie electrică sau gaze naturale, precum nici bunele noastre relații contractuale. 

Alte informatii despre Enel puteti citi aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *